Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتقرعه‌کشی مهاجرت

قرعه‌کشی‌های دولت فدرال و ۶ استان کانادا در ماه جون؛ آمار دعوت‌شدگان در ۶ ماهه اول امسال به مرز ۹۰ هزار نفر رسید

برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا Provincial Nominee Programs یا PNP در ماه جون امسال ۲۰۲۱، سرعت ثابتی در صدور دعوت‌نامه برای درخواست نامزدی استانی داشته است.

استان‌ها و سرزمین‌های کانادا، به استثنای کبک و نوناووت، برنامه‌های نامزدی استانی PNP خود را اجرا می‌کنند و هر استان معیارهای ویژه خود را برای انتخاب نیروی کار خارجی واجد شرایط اقامت دائم کانادا تحت PNP مربوط به خود اتخاذ می‌کند.

در این مطلب جزئیات و نتایج قرعه‌کشی‌های مهاجرتی دولت فدرال و نیز استان‌های انتاریو، آلبرتا،‌ ساسکاچوان، منیتوبا،‌ بریتیش کلمبیا و پرنس ادوارد در ماه جون ۲۰۲۱ را می‌خوانید.

اداره مهاجرت کانادا؛ دو قرعه‌کشی اکسپرس اینتری و ۱۲ قرعه‌کشی PNP

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا Immigration, Refugees and Citizenship Canada یا IRCC در ماه جون در قرعه‌کشی بزرگ اکسپرس اینتری که متقاضیان برنامه نامزدی استانی PNP را هدف قرار داد، با صدور ۱۰۰۲ دعوتنامه در ۲۳ جون و ۹۴۰ دعوتنامه دیگر در ۹ جون، رکورد زد.

به این ترتیب IRCC در شش ماه اول امسال ۸۸٫۷۱۵ دعوتنامه صادر و ۱۲ قرعه‌کشی PNP با ۶٫۰۶۲ دعوتنامه برگزار کرده است.

 

استان انتاریو؛ برگزاری سه قرعه‌کشی

این استان در ماه جون ۳ قرعه‌کشی برگزار کرد و به ترتیب در تاریخ ۱ جون، ۱۶ جون و ۲۳ جون تعداد ۹۸۶، ۹۴۰ و ۵۸۳ نفر دعوت شدند.

 

استان آلبرتا؛ برگزاری دو قرعه‌کشی

استان آلبرتا در ماه جون دو قرعه‌کشی برگزار کرد و در مجموع ۳۷۵ نفر دعوت شدند. اولین قرعه‌کشی ۵ جون و دومی ۲۲ جون برگزار شد.

 

استان ساسکاچوان؛ یک قرعه‌کشی

استان ساسکاچوان در ماه جون یک قرعه‌کشی برای اکسپرس اینتری و زیردسته Occupations In-Demand برگزار کرد و در مجموع ۲۵۵ نفر دعوت شدند.

 

استان منیتوبا؛ سه قرعه‌کشی

استان منیتوبا با برگزاری سه قرعه‌کشی در ماه جون، ۶۸۷ دعوتنامه صادر کرد و از این تعداد ۴۲۷ دعوتنامه به متقاضیان اکسپرس اینتری اختصاص یافت.

 

استان بریتیش کلمبیا؛ دعوت از ۹۱۷ متقاضی

استان بریتیش کلمبیا در ماه جون ۹۱۷ متقاضی را برای ثبت درخواست نامزدی استانی دعوت کرد. ۵۷ درصد دعوتنامه‌ها به دسته‌بندی Skilled Worker و بقیه به دسته‌های International Graduate و International Post-Graduate اختصاص یافت.

 

استان پرنس ادوارد؛ برگزاری یک قرعه‌کشی 

استان پرنس ادوارد Prince Edward Island در ۱۷ جون با برگزاری یک قرعه‌کشی در مجموع ۱۱۳ نفر را دعوت کرد. ۱۰۱ دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری و Labour Impact و ۱۲ دعوتنامه باقیمانده برای متقاضیان Business Impact صادر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا