Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
برنامه های مهاجرتیسرمایه گذاریمهاجرت مدیران و صاحبان بیزینس

مهاجرت سرمایه‌گذاری به کانادا از طریق استان کبک

Quebec Investor Program

اگر جزو متقاضیان مهاجرت به کانادا هستید، احتمالا راجع به مهاجرت از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک، شنیده باشید. در صورتی که قصد دارید، بار مهاجرت‌تان به کانادا را از طریق استان کبک ببندید، پس احتمالا از برنامه سرمایه گذاری این استان، تا حدودی اطلاع دارید. 

چه اطلاعاتی در این مقاله، در انتظارتان است؟

  1. زمان بازگشایی برنامه سرمایه گذاری کبک
  2. مزایای سرمایه گذاری در استان کبک کانادا
  3. شرایط برنامه سرمایه گذاری در کبک

 

زمان بازگشایی برنامه سرمایه گذاری کبک

خبر خوب این است که برنامه سرمایه گذاری استان کبک که از 1 نوامبر 2019 به حالت تعلیق درآمده بود، از اواخر بهار 99 دوباره بازگشایی شد و تا 11 تیرماه که مصادف با 1 جولای 2020 است، با اعلام شرایط جدید، از جمله افزایش مبلغ سرمایه‌گذاری، پرونده می‌پذیرد. 

از 10 سپتامبر 2018، تعداد 1900 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، آن دسته از مهاجرانی که موفق به اخذ نمره فرانسه B2 شده بودند، بدون هیچ محدودیتی در اولویت اول برای بررسی قرار گرفتند. اما آن دسته از مهاجرانی که مدرک زبان فرانسوی نداشتند، باید مدارک‌شان را حداکثر تا قبل از ژانویه 2018 ارسال می‌کردند تا از شانس بررسی پرونده، برخوردار می‌شدند. سپس تغییراتی در این برنامه به وجود آمده از جمله:

  1. مبلغ سرمایه گذاری برای بررسی کل پرونده به 15.111 هزار دلار، افزایش پیدا کرده است .
  2. باید دارای قرارداد با یکی از موسسات کارآفرینی کانادا باشید که مورد تایید استان کبک است.

 

مزایای سرمایه گذاری در استان کبک کانادا

مزیت‌هایی که برنامه سرمایه گذاری استان کبک برای متقاضیان ایجاد کرد، توجه سرمایه‌گذاران را به این برنامه مهاجرتی جلب کرد. مزیت‌هایی از جمله:

می‌توانید بدون ریسک، سرمایه گذاری کنید:

در بحث سرمایه گذاری، هیچ سرمایه‌گذاریِ بدون ریسکی را نخواهید یافت که با اطمینان صد در صدی انجام گیرد. اما در مورد برنامه کبک در صورتی که مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار، در این استان، سرمایه گذاری می‌کنید، در بازه 5 ساله، این مبلغ به شما بازگردانده می‌شود. 

البته بنگاه‌های مالی مختلفی نیز می‌توانند این مبلغ را تامین کنند. در این صورت، تنها مبلغ سود 5 ساله این پول یعنی مبلغی معادل 330 هزار دلار  خواهید پرداخت.

می‌توانید از مزیت اخذ اقامت دائم استفاده کنید:

شما با استفاده از برنامه سرمایه گذاری، می‌توانید نسبت به اخذ اقامت دائم اقدام کرده و شرایطی مشابه با شهروندان کانادایی همچون استفاده رایگان از خدمات درمانی، تحصیل و .. داشته باشید.

می‌توانید یک سرمایه گذار غیرفعال باشید:

یعنی نیاز نیست پس از سرمایه گذاری لزوما به کار اجرایی یا مدیریتی بپردازید. بلکه شما تنها یک سرمایه گذار، بدون هیچ مسئولیت مدیریتی خواهید بود.

می‌توانید خانواده‌تان را نیز همراه خود ببرید:

اعضای درجه اول خانواده، یعنی همسر و فرزندان وابسته (تا 22 سال سن) نیز می‌توانند از مزیت و امکاناتی همچون شما بهره مند شوند و همراهی‌تان کنند.

 

شرایط استفاده از برنامه سرمایه گذاری در کبک

برای استفاده از برنامه سرمایه‌گذاری، به عنوان یک سرمایه گذار باید دارای یک‌سری شرایط باشید تا درخواست شما مورد پذیرش قرار بگیرد. در راس این درخواست، در نظر داشته باشید که شما برای برنامه سرمایه گذاری در استان کبک اقدام کردید بنابراین مقصد نهایی‌تان این استان است. علاوه بر این:

دارای حداقل شرایط مالی خالص

برای دریافت این برنامه، بایستی حداقل دارایی مورد نیاز،که از راه قانونی آن را به دست آوردید، داشته باشید. دارایی‌تان می‌تواند ملک، سهام، صندوق بازنشستگی و یا حساب‌های بانکی‌تان باشد که حداقل به میزان 2 میلیون دلار کانادا است.

سابقه کار مدیریتی یا تجارت

سرمایه گذار، طی 5 سال اخیر باید دارای حداقل دو سال سابقه کار مدیریتی تمام وقت در یک شرکت خاص با حداقل 2 کارمند تمام وقت، باشد. البته لزومی ندارد این شرکت، سود آور باشد و می‌تواند کار در یک اداره دولتی یا آژانس بین المللی باشد. 

دارای مبلغ سرمایه گذاری

مهم‌ترین موردی که برای سرمایه گذاری باید در نظر داشته باشید، مبلغ سرمایه است. برای سرمایه گذاری، شما حداقل مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار کانادا، لازم دارید که باید آن را در یکی از نهادهای مالی تایید شده، سرمایه گذاری کنید.

عدم داشتن سوءپیشینه و سابقه کیفری

دارا بودن سلامت و تاییدیه پزشکی

پیش از استفاده از این برنامه، بهتر است با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت، شرایط خود را با کارشناسان ما مطرح کنید. چون ممکن است با راهنمایی آن‌ها و هزینه‌ای کمتر، در نهایت گزینه بهتری برای مهاجرت به کانادا در اختیارتان قرار گیرد.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا