مطالبی در این باره

انواع مهاجرت خوداشتغالی به کانادا

  • مهاجرت به کانادا از طریق برنامه خوداشتغالی استان کبک
  • مهاجرت به کانادا از طریق برنامه خوداشتغالی دولت فدرال
  • Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
    برنامه های مهاجرتیخود اشتغالیمهاجرت مدیران و صاحبان بیزینس

    مهاجرت به کانادا از طریق برنامه خوداشتغالی استان کبک

    Quebec Self-Employed Worker Program

    اگر قصد مهاجرت به کبک از طریق ویزای خوداشتغالی این استان را دارید، می‌توانید از طریق طرح خوداشتغالی کبک برای اقامت دائم این استان اقدام کنید. 

    شرایط‌تان جهت پذیرش در این طرح، باید طوری باشد که در یک حرفه یا کسب و کاری خاص، برای استان کبک و کشور کانادا مفید و اثر بخش باشید. 

    در این مورد، برای اطلاعات بیشتر از اقامت در کبک، می‌توانید مقالات سرمایه‌گذاری در کبک و مهاجرت کارآفرینی از طریق برنامه استان کبک را مطالعه کنید. 

    در تغییراتی که از سال 2018 توسط وزیر مهاجرت کبک، در برنامه خوداشتغالی این استان ایجاد شد، مشاغل واجد شرایط و الزامات مربوط به دریافت بیمه بیعانه خسارت، نیز در آن گنجانده شد. 

    زمانی که با هدف خوداشتغالی و برای انجام فعالیت تجاری به کبک، مهاجرت می‌کنید، نیاز به حداقل دارایی خالص 100 هزار دلار دارید که بایستی از راه‌های قانونی به دست آورده باشید.

    از طرفی به عنوان فردی که قصد خوداشتغالی دارد، نیاز به حداقل دو سال سابقه کاری در شغلی داشته که قصد دارید آن را در کبک راه بیندازید. 

    در نهایت با انجام آزمایشات پزشکی و بررسی سابقه سوء پیشینه، در صورت قانع کردن آفیسر پرونده، واجد شرایط مهاجرت به کبک از طریق برنامه خوداشتغالی خواهید بود.

    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا