Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
مهاجرت دانشجوئی

کانادا چهارشنبه جزئیات بیشتری از ورود دانشجویان خارجی و بستگان درجه دو را اعلام می‌کند

وزارت مهاجرت کانادا قرار است روز چهارشنبه جزئیات بیشتری از تسهیلات دولت کانادا برای سفر دانشجویان خارجی و نیز بستگان درجه دوم شهروندان و نیز کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند اعلام کند.

همه کسانی که در معافیت‌های تازه می‌توانند به کانادا سفر کنند موظف به رعایت مقررات قرنطینه ۱۴ روزه هستند.

سایت IC Mohajer که به اخبار مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت می‌پردازد گزارش می‌دهد.

آنچه تاکنون اعلام شده نشان می‌دهد که دانشجویان خارجی به شرط اینکه موسسه آموزشی آنها تمهیدات لازم برای قرنطینه آنها را مهیا کند اجازه خواهند داشت تا از ۲۰ اکتبر به کانادا سفر کنند.

پیشتر فقط دانشجویانی که ویزای خود را تا پیش از ۱۸ مارچ دریافت کرده بودند، می‌توانستند وارد خاک کانادا شوند. بقیه دانشجویان فقط اگر کلاس‌های حضوری داشتند و یا آموزش آنان مستلزم به حضور در کارگاه بود مشمول این معافیت می‌شدند.

تصمیمات تازه دولت کانادا که جزئیات بیشتری از آن در روز چهارشنبه این هفته اعلام می‌شود، ‌همچنین به بستگان درجه دوم شهروندان و دارندگان اقامت دائم PR کانادا هم اجازه می‌دهد اگر دارای ویزای کانادا هستند به این کشور سفر کنند.

تا پیش از این فقط بستگان درجه اول شامل همسر، فرزندان وابسته، پدر، مادر، پدر بزرگ و مادر بزرگ می‌توانستند به کانادا بیایند.

یکی دیگر از معافیت‌های تازه، اتباع خارجی هستند که می‌خواهند بنا به دلایل عاطفی از جمله برگزاری مراسم ترحیم و تدفین به کانادا سفر کنند.

در همه این موارد افرادی که به کانادا سفر می‌کنند موظف به رعایت قرنطینه ۱۴ روزه هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا