Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتمهاجرت دانشجوئیویزای کانادا

دولت کانادا حداقل استطاعت مالی برای گرفتن ویزای دانشجویی را از سال آینده دو برابر می‌کند

دولت کانادا مقدار پولی که دانشجویان بین‌المللی باید داشته باشند تا بتوانند ویزای تحصیلی بگیرند را تقریبا دو برابر کرده است.

این خبر را آقای Marc Miller، وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد.

او به استان‌ها و مؤسسات آموزش عالی هشدار داده اگر برای تامین نیازهای دانشجویان بین‌المللی، دست به کار نشوند، گزینه «محدودسازی قابل ملاحظه ویزاها» را قبل از پاییز آینده بررسی خواهد کرد.

وزیر مهاجرت کانادا همچنین می‌گوید سقف ۲۰ ساعت کار در هفته برای دانشجویان بین‌المللی که سال گذشته به طور موقت برداشته شد، تا ۳۰ اپریل ۲۰۲۴ تمدید خواهد شد.

او گفت: «ضروری است که ما با استان‌ها و قلمروها، مؤسسات آموزشی و سایر دست‌اندرکاران در بخش آموزش همکاری داشته باشیم تا مطمئن شویم دانشجویان بین‌المللی در مسیر کسب موفقیت در کانادا قرار دارند.»

آقای Miller همچنین اضافه کرد: «دیگر بس است. اگر استان‌ها و قلمروها نمی‌توانند این کار را انجام بدهند، ما برایشان انجام خواهیم داد، ولی ابزارهای ما برای آنها خوشایند نخواهد بود.»

آقای Marc Miller، وزیر مهاجرت کانادا همچنین گفت: «اشتباه است که ما دانشجویان بین‌المللی را در بحران مسکن مقصر بدانیم. ولی این هم اشتباه خواهد بود که آنها را بدون حمایت‌های کافی، از جمله تامین سقفی بالای سرشان، به کانادا دعوت کنیم. به همین خاطر ما از مؤسسات آموزشی می‌خواهیم که فقط به میزانی دانشجو بپذیرند که بتوانند از تامین مسکن آنها بر بیایند، یا در تامین مسکن به آنها کمک کنند.»

در حال حاضر، متقاضیان تحصیل در کانادا باید نشان دهند که دست‌کم ۱۰ هزار دلار در حساب بانکی خود دارند.

این مقدار سال آینده به ۲۰,۶۳۵ دلار افزایش خواهد یافت. این علاوه بر شهریه‌ای است که دانشجویان بین‌المللی باید بپردازند.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by IC Mohajer (@icmohajer)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا