Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

کانادا برای مدرن کردن سیستم مهاجرت خود چه تغییراتی می‌خواهد بدهد؛ توضیحات آقای وزیر

آقای Marco Mendicino وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا، در یک رویداد مجازی به میزبانی Canadian Club of Ottawa درباره «مدرنیزاسیون سیستم مهاجرت کانادا» توضیح داد.

وی در ابتدای سخنان تاکید کرد اداره مهاجرت کانادا IRCC علی‌رغم چالش‌های کرونا، راه‌های مهاجرت را باز نگه‌داشته تا مسافران ضروری بتوانند با خیال راحت وارد کشور شوند. علاوه بر این، کانادا به ارائه کمک‌های بشردوستانه ادامه می‌دهد و در حال حاضر مقصد شماره یک جهان برای پناهندگان است.

او ادامه داد، با نگاه به آینده، کانادا باید به درخواست‌های مبتنی بر کاغذ پایان دهد. کانادا به سمت یک سیستم مهاجرت مدرن در حال حرکت است. همه متقاضیان در نهایت می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهند و پیشرفت آن را در IRCC پیگیری کنند.

وزیر گفت که حدود ۵۰ هزار کانادایی جدید در حدود ۹ هزار مراسم شهروندی مجازی طی یک سال گذشته شرکت کرده‌اند.

وی بر اهمیت دور شدن از سیستم قدیمی Global Case Management System یا GCMS تاکید کرد.

ماه گذشته، دولت کانادا از سرمایه‌گذاری نزدیک به ۴۳۰ میلیون دلاری برای مدرن‌سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات خود خبر داد.

این سرمایه‌گذاری به IRCC اجازه می‌دهد تا درخواست‌ها را خیلی سریعتر پردازش کند. این پلتفرم پیشرفته، سنگ بنای سیستم مهاجرت مدرن کانادا خواهد بود. آقای مندیچینو گفت که هدف اصلی این سیستم جدید، جلب اعتماد متقاضیان مهاجرت به کانادا است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا