Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

بیش از ۱۳ هزار مهاجر در ماه جولای به کانادا آمدند؛ ایرانی‌ها رتبه هفتم

آمار کسانی که در جولای امسال در خاک کانادا لَند کرده‌اند، از جون کمتر بوده و نسبت به جولای سال پیش ۶۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

هند، چین و فیلیپین بیشترین سهم را از ۱۳٫۶۴۵ مهاجر جدید در ماه جولای داشته‌اند و ایران با ۴۰۵ مهاجر در رتبه هفتم قرار دارد.

ماه جولای هر سال به خاطر گرمای هوا و انتقال دانش‌آموزان، بیشترین آمار مهاجرت را داشته، ولی دشواری‌های مربوط به سفر و جابجائی ناشی از کرونا باعث شده تا این آمار امسال کاهش یابد.

سایت IC Mohajer که اخبار مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از آمارهای مهاجرت به کانادا در جولای امسال گزارش می‌دهد.

جولای امسال ۱۳٫۶۴۵ مهاجر جدید در کانادا لند کرده‌اند. با توجه به اینکه جولای یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های سال برای مهاجرت به کانادا است، این رقم آمار پایینی است. این آمار نسبت به جولای سال گذشته، ۶۳ درصد کاهش داشته است. جولای سال گذشته شلوغ‌ترین ماه در سال ۲۰۱۹ برای مهاجرت به کانادا بود و این کشور از ۳۶٫۶۱۵ مهاجر جدید استقبال کرد.

جولای در کانادا معمولا بیشترین مهاجر را دارد، زیرا مهاجران در ماه‌های گرم تابستانی مهاجرت می‌کنند و فرزندان خود را قبل از شروع سال تحصیلی جدید ثبت نام می‌کنند.

آمار ماه جولای از تعداد مهاجران ماه جون هم کمتر بود. در ماه جون ۱۹٫۲۰۰ مهاجر به کانادا آمدند.

از زمان آغاز پاندمی کرونا، ماه جون ۲۰۲۰ قوی‌ترین ماه برای تعداد دریافت‌کنندگان اقامت دائم کانادا بوده است.

آمار ضعیف ماه جولای به دلیل چالش‌های مداوم مرتبط با ویروس کرونا است. مسافرت در طی همه‌گیرى مشکل است و پروازها از ماه مارچ به داخل و خارج برخی از کشورها محدود شده‌اند. از این رو حتی افرادی که از ۱۸ مارچ یا قبل از آن COPR خود را دریافت کرده‌اند، ممکن است برای تکمیل مراحل اقامت دائم خود نتوانند به کانادا سفر کنند.

۱۵ کشوری که بیشترین مهاجر را در جولای ۲۰۲۰ داشته‌اند:

  1. India (3,195)
  2. China (870)
  3. Philippines (865)
  4. Pakistan (640)
  5. Nigeria (555)
  6. Morocco (515)
  7. Iran (405)
  8. United States of America (405)
  9. Algeria (335)
  10. France (290)
  11. Syria (245)
  12. Egypt (225)
  13. United Kingdom (225)
  14. Cameroon (220)
  15. South Korea (205)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا