Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

برنامه مهاجرتی ویژه کانادا برای پناه‌جویانی که در مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند

کانادا یک برنامه مهاجرتی ویژه‌ای را برای پناهجویان شاغل در بخش مراقبت‌های بهداشتی راه‌اندازی می‌کند. این برنامه فقط برای پناهجویانی است که در زمان شیوع ویروس کرونا در مراقبت‌های بهداشتی کار کرده‌اند.

کانادا از تاریخ ۱۴ دسامبر، پذیرش درخواست‌های اقامت دائم از طرف داوطلبان پناهندگی را که مراقبت‌های بهداشتی مستقیم به کانادایی‌ها ارائه می‌دهند آغاز می‌کند.

درخواست‌ها از ۱۴ دسامبر تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۱ پذیرفته می‌شود. متقاضیان باید شرایط پذیرش موجود مانند موارد مرتبط با جرم، امنیت و بهداشت را داشته باشند. آنها همچنین می‌توانند اعضای خانواده خود را که در کانادا هستند به عنوان بخشی از درخواست اقامت دائم در نظر بگیرند.

تجربه کارآموزی متقاضی نیز بدون توجه به اینکه آیا بابت آن حقوق پرداخت شده است یا خیر، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این اقدامات جدید همچنین به همسران و شرکای عرفی متقاضیان پناهندگی که در اثر ویروس کرونا در کانادا درگذشته‌اند، تعمیم داده می‌شود. این اعضای خانواده اگر قبل از ۱۴ آگوست سال ۲۰۲۰ وارد کانادا شده باشند، ممکن است واجد شرایط باشند.

متقاضیان باید درخواست‌های خود را به وب سایت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ارسال کنند. اداره مهاجرت کانادا بر اساس اینکه آیا متقاضیان، شرایط پذیرش را دارند یا نه، در مورد اقامت دائم آنها تصمیم‌گیری می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا