Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
داستان مهاجرتمهاجران موفق

دختری که در یک سالگی با خانواده‌اش از پاکستان به کانادا مهاجرت کرده، حالا یک ستاره سینماست

ایمان ولانی Iman Vellani، ستاره کانادایی که نقش نخستین ابرقهرمان زن مسلمان را در فیلم ماروِل‌ها The Marvels، بازی کرده این روزها سخت در کانون توجه افکار عمومی قرار گرفته است.

این دختر ۲۱ ساله سال ۲۰۰۲ در یک خانواده شیعه اسماعیلی در کراچی پاکستان به دنیا آمده و زمانی که یک سال داشته با خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کرده است.

او تمام دوران زندگی خود در کانادا را در مارکام گذرانده و از دبیرستان Unionville High School همین شهر فارغ‌التحصیل شده است.

ایمان در فیلم The Marvels، نقش کامالا خان را بازی کرده که داستان یک دختر نوجوان مسلمان در جرسی آمریکاست که تلاش می‌کند با عدم پذیرش در مدرسه و درگیری‌های خانوادگی‌اش کنار بیاید و در همین حین متوجه می‌شود که دارای قدرت فوق‌العاده‌ای هم هست.

ایمان ولانی به خاطر شور و شوق خود در ایفای نقش کامالا خان، اولین ابرقهرمان مسلمان مارول، مورد ستایش قرار گرفته است.

خانم ولانی سلیقه متنوعی در دیدن فیلم دارد و از پرسونای برگمن و پرتره بانویی در آتش اثر سلین سیاما تا مرد آهنی در فهرست فیلم‌های مورد علاقه او پیدا می‌شود.

ولانی که در سریال خانم مارول از دیزنی پلاس نیز نقش کامالا را بازی می‌کند، می‌گوید: «من عاشق فیلم‌های خوبی هستم که به من شور و حال بدهد، باعث شود به فکر بروم، و بتوانم درباره فیلمبرداری و بازیگری و همه چیز آن صحبت کنم. عاشق موقعی هستم که ذهنم مجبور به فعالیت می‌شود. سرگرمی و تفریح را هم واقعا دوست دارم. دلم می‌خواهد از واقعیت فرار کنم و اوقات خوشی را بگذرانم.»

در فیلم «خانم مارول؛ جهش جدید Ms. Marvel: The New Mutant، ولانی به همراه صابر پیرزاده، از نویسندگان فیلمنامه، کامالا را وارد گروه مردان ایکس می‌کنند، که احتمالا نشانه‌ای از آن است که کاراکتر او در این فیلم‌ها نهایتا در کجا قرار خواهد گرفت.

او می‌گوید: «من فکر می‌کنم که مردم یک جورهایی نیاز دارند یک ساعت و ۴۵ دقیقه کمی از واقعیت فرار کنند و خوش بگذرانند. می‌دانم که تفریح کلمه چندان گویایی نیست، ولی یک حس صمیمی واقعا ناب در کل این فیلم جریان دارد.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا