Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتبرنامه های مهاجرتی

شرایط مهاجرت به استان آلبرتا برای کارآفرینان فارغ‌التحصیل بین‌المللی آسان‌تر شد؛ تغییرات تازه در برنامه‌های مهاجرتی استان

اگر شما هم جزو آن دسته از فارغ‌التحصیلان بین‌المللی دانشگاه‌های کانادا هستید که به کارآفرینی رو آورده‌اید، می‌توانید امید بیشتری برای مهاجرت به استان آلبرتا داشته باشید. چون از ماه دسامبر امسال، تغییراتی در جریان‌های برنامه نامزدی مهاجرت آلبرتا AINP اعمال شده که شرایط مهاجرت برای دو جریان مهاجرتی را راحت‌تر کرده است.

این جریان‌ها، «جریان ویزای استارت‌آپی فارغ‌التحصیلان خارجی» و «جریان مهاجرتی کارآفرینان فارغ‌التحصیل بین‌المللی» هستند. 

اگر دوست دارید با این تغییرات آشنا شوید، حتما این مطلب را بخوانید. 

 

یک خبر خوش برای کارآفرینانی که جزو فارغ‌التحصیلان بین‌المللی دانشگاه‌های کانادا هستند!

استان آلبرتا شرایط آسان‌تری را برای دو جریان Stream مهاجرتی خود که ویژه کارآفرینان فارغ‌التحصیل بین‌المللی هستند، در نظر گرفته است.

تغییرات اعمال شده در جریان‌های برنامه نامزدی مهاجرت آلبرتا AINP از ۷ دسامبر ۲۰۲۱ به مرحله اجرا درآمده است.

این دو جریان مهاجرتی عبارتند از:

  • جریان ویزای استارت‌آپی فارغ‌التحصیلان خارجی
  • جریان مهاجرتی کارآفرینان فارغ‌التحصیل بین‌المللی

 

تغییرات اعمال‌شده در جریان ویزای استارت‌آپی فارغ‌التحصیلان خارجی

براساس تغییرات جدید، شرایط زبانی برای جریان ویزای استارت‌آپی فارغ‌التحصیلان خارجی، برای همه شاخه‌های Disciplines دو زبان‌ انگلیسی و فرانسوی، از کسب حداقل ۷ امتیاز از شاخص زبان کانادا به ۵ امتیاز کاهش می‌یابد.

همچنین، در حال حاضر، اگر نامزدها در طی ۱۰ سال گذشته مدارک خود را دریافت کرده باشند، واجد شرایط تشخیص داده می‌شوند. این در حالی است که قبلا این شرط وجود داشت که این مدارک می‌بایست در طی دو سال گذشته دریافت شده باشند.

 

تغییرات اعمال‌شده در جریان مهاجرتی کارآفرینان فارغ‌التحصیل بین‌المللی 

در جریان مهاجرتی کارآفرینان فارغ‌التحصیل بین‌المللی، شرط الزامی برخورداری از ۶ ماه تجربه کار حذف شده است. این شرط، عاملی بود که شانس تایید صلاحیت نامزدهای واجد آن را افزایش می‌داد.

به‌علاوه، طبق تغییرات جدید، اگر نامزدها در همان زمان تحویل فرم «اظهار علاقمندی Expression of Interest یا همان EI» مجوز معتبر کار بعد از فارغ‌التحصیلی PGWP داشته باشند، واجد شرایط شناخته می‌شوند. قبلا PGWP باید به مدت دو سال معتبر می‌بود.

 

تغییراتی که در هر دو جریان به‌وجود آمده است 

تغییر دیگری که در هر دو جریان اعمال شده، این است که آن دسته از فارغ‌التحصیلان بین‌المللی‌ که در حال حاضر، مالک و گرداننده بیزینسی در آلبرتا هستند، به شرط برخورداری از معیارهای موردنظر، می‌توانند اقامت دائم دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا