Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتبرنامه های مهاجرتی

دانشجویان بین‌المللی پس از فارغ‌التحصیل شدن و انقضای مجوز PGWP، چه گزینه‌هایی دارند که در کانادا بمانند

اگر دانشجو هستید و می‌خواهید بعد از فارغ‌التحصیلی در کانادا بمانید و کار کنید، می‌توانید از طریق مجوز کار بعد از فارغ‌التحصیلی PGWP اقدام کنید. البته، یادتان باشد که این مجوز فقط و فقط یک‌بار و برای حداکثر ۳ سال، صادر می‌شود و امکان تمدید آن وجود ندارد.

با این حال، پس از انقضای تاریخ PGWP، این امکان برای شما وجود دارد که در مشاغل واجد مهارت Skilled مشغول به کار شوید و به این ترتیب، پروسه مهاجرت به کانادا را طی کنید.

گزینه‌های شما برای درخواست مهاجرت اینها هستند:

  • برنامه ورود سریع Express Entry که یک سیستم مدیریت درخواست مهاجرت برای سه برنامه‌ مهاجرتی فدرال، شامل برنامه‌های «کارگران ماهر فدرال FSWP»، «کلاس تجربه کانادایی CEC» و «پیشه‌وران ماهر فدرال FSTP» و همچنین، برخی از برنامه‌های نامزدی استانی PNPs است. برنامه نامزدی استانی که در اکثر استان‌ها و قلمروهای کانادا، به استثنای کبک و نوناووت، ارائه می‌شود، برای افراد غیر واجد شرایط ورود سریع، گزینه مناسبی است.
  • مهاجرت کبک که سیستم مهاجرتی خاص استان کبک است.
  • برنامه آزمایشی آتلانتیک که استخدام نیروهای خارجی را برای کارفرمایان استان‌های آتلانتیک کانادا آسان‌تر می‌کند.
  • اسپانسری خانوادگی که برای همسران و پارتنرهای عرفی شهروندان کانادایی یا دارندگان اقامت دائم این کشور می‌تواند راهگشا باشد.
  • چنانچه هیچ‌یک از گزینه‌های فوق به دردتان نخورد، می‌توانید به فکر تمدید اقامت موقت خود در کانادا تحت یک مجوز کار متفاوت باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا