Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتبرنامه های مهاجرتی

کانادا با پذیرش ۴۵ هزار مهاجر جدید در سپتامبر سال جاری، یک رکورد تاریخی زد

پاندمی کرونا برنامه‌ریزی‌های اداره مهاجرت کانادا را برای افزایش مهاجرت در سال ۲۰۲۰ به‌هم ریخت و کشور در این سال از اهداف تعیین‌شده بسیار عقب‌تر ماند. 

به همین دلیل، دولت فدرال برای جبران کمبود مهاجرت در سال ۲۰۲۰، تصمیم گرفت تا با ورود ۴۰۱ هزار مهاجر جدید در سال جاری، آمار مهاجرت را دو برابر کند. 

این افزایش آمار در سال جاری، رکوردی تاریخی را رقم زد و کانادا با جذب ۴۵ هزار مهاجر جدید در ماه سپتامبر به بالاترین آمار جذب مهاجر در تاریخ مدرن کشور رسید. 

سایت مهاجر که اخبار مهاجرت ایرانیان به کانادا را دنبال می‌کند از آمارهای ماه سپتامبر گزارش می‌دهد که رکورد تازه‌ای در تاریخ مهاجرت این کشور است.

طبق اعلام اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC، جذب ۴۵ هزار مهاجر جدید در ماه سپتامبر، باعث شد تا رکورد بالاترین آمار در تاریخ مدرن کانادا و بالاترین آمار ماهانه برای پذیرش مهاجر در تاریخ کشور شکسته شد.

البته، فقدان سوابق تاریخی باعث می‌شود که نتوان تأیید کرد که آمار سپتامبر ۲۰۲۱ در میان رکوردهای تمام دوران در چه رده‌ای قرار دارد.

آمار جدید سپتامبر نشان‌دهنده بازگشت قابل توجهی برای سیستم مهاجرتی کاناداست که برای پردازش درخواست‌ها در طول پاندمی با مشکل مواجه بوده است. قبل از پاندمی، کانادا ماهانه به‌طور متوسط از ۲۵ هزار تا ۳۵ هزار مهاجر جدید استقبال می‌کرد. در آغاز پاندمی، پذیرش ماهانه ساکنان دائمی در اپریل ۲۰۲۰ به ۴ هزار نفر کاهش یافت که کمترین میزان در دوران مدرن بود.

آمار پذیرش مهاجر به آرامی در ادامه‌ سال گذشته بهبود یافت؛ اما نه با سرعت مورد نیاز برای رسیدن به هدف کانادا برای استقبال از ۳۴۱ هزار مهاجر جدید در سال ۲۰۲۰. کانادا در سال گذشته تنها توانست از ۱۸۴ هزار مهاجر جدید استقبال کند.

برای جبران کمبود مهاجرت در سال ۲۰۲۰، دولت فدرال تصمیم گرفت تا با ورود ۴۰۱ هزار مهاجر جدید در سال جاری، آمار مهاجرت را دو برابر کند. از ابتدای ماه جون، کانادا با ورود ۳۵ هزار مهاجر، شروع کرد تا سرعت پذیرش مهاجر را افزایش دهد.

کانادا امسال تا پایان ماه سپتامبر ۲۶۷ هزار مهاجر را جذب کرده است.

کانادا برای دستیابی به هدف ۴۰۱ هزار مهاجر جدید برای امسال، باید بین اکتبر تا دسامبر، ۱۳۴ هزار مهاجر دیگر را جذب کند که حدود ۴۵ هزار ساکن دائمی جدید در ماه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا