Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتاسپانسرشیپقرعه‌کشی مهاجرت

کانادا امسال در دومین دور قرعه‌کشی اسپانسرشیپ والدین، ۳۰ هزار متقاضی سال گذشته را می‌پذیرد

دومین دور قرعه‌کشی اسپانسرشیپ والدین برای کسانی که در سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند،‌ سپتامبر امسال برگزار می‌شود و طی آن بیش از ۳۰ هزار دعوتنامه صادر می‌شود.

اداره مهاجرت کانادا سال گذشته اعلام کرده بود که قرعه‌کشی برای متقاضیان در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول در سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۰ هزار نفر و در مرحله دوم در سال ۲۰۲۱ قرار بود تعداد ۲۰ هزار نفر دعوت بشوند. دولت امسال این رقم را به ۳۰ هزار نفر افزایش داده است.

برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ Parents and Grandparents Program موسوم به PGP برای شهروندان و دارندگان اقامت دائم PR در کاناداست که بتوانند اسپانسر والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود بشوند.

دومین دور قرعه‌کشی در هفته‌ی ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱ انجام خواهد شد و پس از آن دعوت‌نامه‌ها در طی دو هفته ارسال می‌شود. دعوت‌شدگان ۶۰ روز فرصت دارند تا درخواست‌های خود را، به دولت کانادا ارائه دهند.

این مورد و سایر جزئیات PGP 2021 توسط وزیر مهاجرت Marco Mendicino در یک کنفرانس مطبوعاتی که در بریتیش کلمبیا برگزار شد، اعلام شد.

اداره‌ی مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC سی‌هزار متقاضی را جذب می‌کند که قبلا بین اکتبر و نوامبر ۲۰۲۰ در دوره‌ی پذیرش PGP سال گذشته فرم ساپورت مالی را ارسال کرده بودند.

اداره مهاجرت IRCC داوطلبان را به شدت تشویق می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعاتی که پاییز سال گذشته در وب سایت IRCC ارسال کرده‌اند به‌روز است؛ از جمله اطلاعات تماس.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا