Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

آمریکایی‌های کامل واکسینه شده از ۹ آگوست و بقیه دنیا از ۷ سپتامبر می‌توانند به کانادا سفر کنند

مارکو مندیچینو وزیر مهاجرت و عمر الغبرا وزیر راه و ترابری کانادا امروز در یک کنفرانس خبری جزئیات بازگشایی مرزهای این کشور را به روی گردشگران سایر نقاط دنیا اعلام کردند.

بر اساس اعلام آنها شهروندان و دارندگان اقامت دائم آمریکا که کاملا واکسینه شده‌اند از ۹ آگوست و بقیه دنیا از ۷ سپتامبر اجازه خواهند داشت تا به کانادا سفر کنند و نیازی هم به قرنطینه ندارند.

به گفته آنان از روز نهم آگوست قرنطینه ۱۴ روزه برای مسافران واجد شرایط در آمریکا که دوره کامل واکسن کرونای تایید شده در کانادا را دریافت کرده‌اند، لغو می‌شود.

از سوی دیگر کودکان زیر ۱۲ سال که اعضای خانواده آنها به طور کامل واکسینه شده‌اند و آنها را همراهی می‌کنند، نیز مشروط بر این که در مکان‌های عمومی ماسک بزنند و از تجمعات فضای بسته دوری کنند، معاف خواهند بود.

آنها افزودند که همه مسافران همچنان ملزم به ارائه تست منفی کرونا و اثبات واکسیناسیون قبل از ورود از طریق اپلیکیشن ArriveCAN یا پرتال وب آن هستند اما دیگر نیازی به نتایج تست پس از سفر نیست.

مسئولان آژانس خدمات مرزی کانادا نیز پس از ورود، از مسافران به صورت تصادفی تست اجباری مولکولی می‌گیرند.

همچنین فرودگاه‌های شهرهای هلیفکس، کبک سیتی، اتاوا، وینیپگ و ادمونتون کانادا از روز ۹ آگوست، به لیست شهرهای کانادا که پروازهای بین‌المللی مجاز به فرود در آن هستند اضافه می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا