Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

مرد آمریکائی مدرک جعل کرده بود تا به کانادا بیاید و دوست دخترش را ببیند

وقتی مردی آمریکایی به نام Buttermore می‌خواست از طریق Lansdowne وارد کانادا شود، مدارکی به افسران مرزی ارائه داد که نشان می‌داد برای انجام کاری ضروری قصد ورود به کانادا را دارد. 

اما پس از مدتی، مشخص شد کار ضروری او ملاقات با دوست دخترش بوده است. 

این مرد پس از محاکمه، به‌صورت مشروط آزاد شد. 

اگر دوست دارید با جزئیات ماجرا و همچنین، شرط جالب آزادی او آشنا شوید، خواندن مطلب زیر را از دست ندهید.

یک شهروند آمریکایی اعتراف کرده است که مدارک جعلی به مأموران مرز کانادا و آمریکا ارائه داده است. این مرد ادعا کرده بود که برای انجام کاری ضروری مجبور بوده وارد کانادا شود، اما در حقیقت، قصد او ملاقات با دوست دخترش بوده که در کانادا زندگی می‌کند.

این مرد که Lyell Sullivan Buttermore نام دارد، به دنبال ورود به کانادا از طریق Lansdowne بود و به‌عنوان مدرک، نامه استخدامش را به مأموران نشان داده بود.

افسران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) متوجه وجود ابهاماتی در نامه استخدامی او شدند و به دنبال سوال و جواب‌های بیشتر به این نتیجه رسیدند که این مرد، مدرک خود را جعل کرده و هدفش از ورود به کانادا تنها دیدار با دوست دخترش بوده است.

این مرد به اتهام تلاش برای دور زدن محدودیت‌های مسافرتی و مرزی کانادا و تلاش برای ورود به کانادا با کمک اسناد جعلی دستگیر و متهم شد.

آقای Buttermore به دلیل ارائه مدارک جعلی و گمراه کردن مأموران مرزی در Brockville انتاریو مجرم شناخته شد.

او به صورت مشروط، آزاد شده و به مدت ۱۲ ماه تحت‌نظر قرار دارد.

این مساله، به این معناست که فرد مجرم، مجازات نخواهد شد، مگر این که مرتکب جرم دیگری شود. او به این شرط آزاده شده که مبلغ ۲ هزار دلار کانادایی به مراکز ترک اعتیاد و خدمات بهداشت روان کمک کند.

Stephanie Chenier، رییس آژانس خدمات مرزی کانادا در منطقه انتاریوی شمالی می‌گوید: «افسران ما اطمینان پیدا می‌کنند تا کسانی وارد کانادا شوند که از قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان و همچنین، محدودیت‌های مرزی فعلی ناشی از پاندمی پیروی می‌کنند. جلوگیری از ورود افرادی که با استفاده از مدارک جعلی قصد ورود به کانادا را دارند، برای محافظت  از امنیت و سلامتی کانادایی‌ها و همچنین، حفظ یکپارچگی‌ مرزها و روند مهاجرت، اهمیت بسیار زیادی دارد».

لازم به ذکر است که کانادا در مارچ ۲۰۲۰ به‌منظور جلوگیری از گسترش کووید ۱۹، برخی محدودیت‌های مرزی را اعمال کرد.

براساس این محدودیت‌ها، مسافران باید به یک دلیل مهم و اساسی وارد کانادا شوند.

این محدودیت‌ها هنوز برقرار است و تنها افراد خاصی مانند شهروندان کانادا، دارندگان اقامت دائم و بستگان نزدیک آنها از این محدودیت‌ها معاف هستند.

با این حال، کانادا ساکنان کشور را از سفر به دلایل غیر ضروری مانند گذراندن تعطیلات منع می‌کند.

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا به‌تازگی اعلام کرده کسانی که به دلایل غیر ضروری به تعطیلات یا مسافرت می‌روند، نمی‌توانند مبلغ هزار دلار کانادا را برای تأمین هزینه دوره قرنطینه خود پس از بازگشت از مسافرت، درخواست کنند.

همچنین کسانی که از خارج به کانادا وارد کشور می‌شوند از ۲۲ فوریه باید در هتل‌ها قرنطینه اجباری شوند.

هزینه این قرنطینه که حدود ۲ هزار دلار است را باید مسافر پرداخت کند.

ّّ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا