Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

همه مهاجران در کانادا اعم از شهروند یا غیرشهروند واکسن کرونا را دریافت می‌کنند

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) اعلام کرد که واکسن COVID-19 در دسترس همه افراد در کانادا قرار خواهد گرفت و این واکسن برای همه افراد در کاناداست، اعم از شهروند یا غیرشهروند.

اولویت‌های توزیع واکسن توسط دولت‌های فدرال و استانی کانادا و براساس توصیه‌های کمیته مشاوره ملی ایمن‌سازی (NACI) تعیین می‌شود.

مهاجران با توجه به تنوع عواملی که آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد، در این توصیه‌ها گنجانده شده‌اند. به عنوان مثال، بسیاری از جمعیت مهاجران ممکن است به دلیل سفرهای بین‌المللی یا به دلیل مشاغل و عوامل دیگر، در معرض ویروس قرار بگیرند.

بنابراین، کمیته مشاوره ملی ایمن‌سازی (NACI) مداخلات زیادی را برای کاهش نابرابری و بهبود دسترسی برای مهاجران و سایر گروه‌ها پیشنهاد داده است.

برخی از این پیشنهادها شامل زمان‌بندی برنامه‌های واکسیناسیون با بخش‌های مهاجرت و پناهندگی، تهیه مطالب آموزشی متناسب با فرهنگ به چندین زبان و در دسترس بودن مترجمان در کلینیک‌ها است.

کانادا تاکنون دو واکسن فایزر و مُدرنا را تائید کرده و از ماه دسامبر واکسیناسیون را بر اساس اولویت‌های تعیین شده آغاز کرده است.

کانادا تاکنون ۷۵۰ هزار دوز اول و دوم کرونا را تزریق کرده و حدود ۲ درصد جمعیت کانادا دستکم دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دولت فدرال انتظار دارد که همه کسانی که می‌خواهند در کانادا واکسینه شوند، بتوانند تا سپتامبر ۲۰۲۱ این کار را انجام دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا