Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتاقامت دائم

پرتال آنلاین اداره مهاجرت کانادا برای پروسه صدور اقامت دائم کانادا

در حال حاضر، کانادا اکثر موارد اقامت را بدون نیاز به مصاحبه حضوری و تنها از طریق پرتال جدید، تایید می‌کند. 

این سیستم، در راستای همه‌گیری کرونا ایجاد شده است. وزیر مهاجرت کانادا، مارکو مندیچینو اعلام کرده که به دنبال این روند، زمان لازم برای اسکان مقیمان دائم جدید، کاهش پیدا کرده است. 

پرتال جدید این سیستم، به ساکنان دائمی جدید این امکان را داده تا اطلاعات شخصی خود را در اختیار اداره مهاجرت کانادا (IRCC) قرار داده و برای دریافت کارت اقامت دائم، آدرس، عکس پرسنلی خود را ارسال کرده و مدرک وضعیت اقامت دائم خود را دریافت کنند. 

البته به گفته پریا اسکوئی مدیر سایت IC Mohajer و مشاور رسمی مهاجرت به کانادا، این پرتال با سیستم اداره مهاجرت کانادا که متقاضیان اطلاعات خود را از طریق آن ارسال یا به روزرسانی می‌کنند، متفاوت است و ارتباطی با پذیرش درخواست‌ها ندارد.

در این پرتال هر نفر بایستی پروفایل شخصی خود را داشته باشد. هریک از اعضای خانواده نیز نام کاربری و گذر واژه مستقل خود را دارند که هیچ نماینده‌ای نمی‌تواند از سمت کاربر به پروفایل او دسترسی پیدا کند.

ماه اکتبر، اداره مهاجرت، دعوت‌نامه‌هایی را برای افراد متقاضی ارسال کرد تا این سیستم جدید را ارزیابی کند. این پرتال توسط یک شرکت خدمات حرفه‌ای چند ملیتی ایجاد شده که دفتر مرکزی آن در کانادا است.

 

چگونه از پرتال استفاده کنیم؟

درباره افتتاح حساب در این پرتال خانم اسکوئی توضیح می‌دهد: پس از آنکه درخواست مهاجرت شما توسط اداره مهاجرت کانادا تایید می‌شود، این اداره، دعوت‌نامه‌ای برای شما می‌فرستد و در آن از تمایل شما و اعضای خانواده‌تان برای استفاده از پرتال و تایید ایمیل خود سوال می‌کند.

اداره مهاجرت کانادا، سپس یک حساب کاربری برای شما درست می‌کند که پس از دریافت پاسخ شما به دعوتنامه، در ایمیلی که برایتان می‌فرستد، لینک دسترسی به پرتال و دستورالعمل ورود به سیستم با نام کاربری و رمز عبور موقت برایتان ارسال کرده است.

بعد از ورود به سیستم، می‌توانید اطلاعات خود مثل عکس، گذر واژه، آدرس پستی خود را به روز رسانی کنید.

عکس شما بعد از تایید اداره مهاجرت کانادا، پذیرفته می‌شود که در نهایت موفق به دریافت کارت اقامت دائم خود خواهید شد. اداره مهاجرت آن را به ایمیل شما ارسال می‌کند. مراحل این روال را می‌توانید از طریق پرتال خود دنبال کنید.

خانم اسکوئی مدیر سایت IC Mohajer و مشاور رسمی مهاجرت به کانادا، توصیه می‌کند که در نظر داشته باشید، عکس پرسنلی شما بایستی منطبق با استانداردها و مشخصات اداره مهاجرت کانادا باشد، در غیر این صورت پذیرفته نخواهد شد.

در طی روند صدور کارت در صورت بروز هرگونه مشکلی، اداره مهاجرت با شما تماس خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا