Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتاسپانسرشیپ

ثبت‌نام از هفته آینده؛ درخواست‌های اسپانسرشیپ والدین امسال با قرعه‌کشی انتخاب می‌شود

دولت کانادا از ۱۳ اکتبر به مدت ۳ هفته درخواست‌های کسانی که می‌خواهند اسپانسر والدین خود برای مهاجرت به کانادا بشوند را می‌پذیرد. 

اتفاق مهمی که امسال در اسپانسرشیپ والدین افتاده این است که پذیرفته‌شدگان بر اساس قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند، بنابراین دیگر مانند سال‌های گذشته نیست که هر کس زودتر ثبت‌نام کند شانس پذیرفته شدن داشته باشد.

دولت کانادا با توجه به شرایط کرونا در کشور، شرایط مالی افراد را برای اقدام به اسپانسرشیپ والدین تسهیل کرده است.

کانادا امسال ۳۰ هزار درخواست اسپانسرشیپ را می‌پذیرد که از میان آنها ۱۰ هزار درخواست تائید خواهد شد.

سایت IC Mohajer که مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از پذیرش درخواست‌های اسپانسرشیپ والدین توسط دولت کانادا گزارش می‌دهد.

پس از مدت‌ها انتظار برای کسانی که می‌خواهند اسپانسر والدین خود برای مهاجرت به کانادا بشوند، بالاخره وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اعلام کرده که از تاریخ ۱۳ اکتبر برای مدت ۳ هفته درخواست‌های مهاجرت تحت برنامه Parents and Grandparents Program – PGP را خواهد پذیرفت.

شرط درخواست برای اسپانسر شدن این است که متقاضی شهروند و یا مقیم دائم PR کانادا باشد. تمکن مالی شرط دیگر این درخواست است که امسال تسهیل هم شده است.

متقاضیان از تاریخ ۱۳ اکتبر و به مدت ۳ هفته فرصت دارند تا از طریق آنلاین برای والدین خود درخواست کنند.

وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرده که امسال پذیرفته‌شدگان را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند تا همه متقاضیان از فرصت عادلانه، آشکار و یکسان برخوردار باشند.

متقاضیانی که درخواست آنها پذیرفته شود یک دعوتنامه از وزارت مهاجرت کانادا دریافت می‌کنند تا طی ۶۰ روز درخواست خود را تکمیل و ارسال کنند.

دولت کانادا با توجه به شرایط سخت کرونا و کاهش درآمد بسیاری از متقاضیان، امسال به‌طور استثنائی حداقل در‌آمد ضروری که برای هر استان متفاوت است را به عنوان پیش‌نیاز اسپانسر شدن در نظر می‌گیرد. در سال‌های گذشته متقاضیان می‌بایستی ۳۰ درصد بیشتر از این حداقل درآمد می‌داشته‌اند.

برنامه Parents and Grandparents Program – PGP دولت کانادا همه استان‌ها را در بر می‌گیرد، غیر از استان کبک که برنامه خاص خود را برای اسپانسرشیپ والدین دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا