Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
داستان مهاجران

این دختر بدون وطن با کمک کرونا بود که توانست به کانادا بیاید

کرونا اگر برای همه مردم دنیا یک فاجعه تمام بود، اما برای این دختر ۱۴ ساله که در دومینیکن زندگی می‌کرد، یک اقبال بزرگ بود.

او در دومینیکن به دنیا آمد، در نوزادی مادرش را که اهل هائیتی بود از دست داد، در چهار سالگی توسط یک خانواده کانادائی به فرزند خواندگی پذیرفته شد ولی بدرخواست برای اینکه او به کانادا بیاید با هزار و یک مشکل مواجه شد تا اینکه کرونا آمد و در شانس و اقبال به روی او گشوده شد.

سایت IC Mohajer از زندگی این دختر و آمدن او به کانادا گزارش می‌دهد.

Widlene Alexis Earle یک دختر ۱۴ ساله می‌باشد که در جمهوری دومینیکن به دنیا آمده است. او مادرش را که اهل هائیتی است در نوزادی از دست داد. خانواده Earle وقتی که فقط ۴ ساله بود، او را به فرزندی پذیرفتند و از آن زمان در تلاش بودند تا او را به کانادا بیاورند. 

هیچ‌کدام از دو کشور دومینیکن و هائیتی او را به شهروندی نپذیرفته بودند و به همین جهت این دختر، بی‌وطن محسوب می‌شد. 

پدرش می‌گوید با وجود اینکه آنها زندگی خطرناکی در کشوری داشتند که بیشترین دیپورت را دارد، دولت کانادا چندین بار درخواست Widlene را رد کرده بود.

چندی پیش یکی از قضات دادگاه فدرال در پرونده‌ای که توسط خانواده ارل به بخش مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا رفته است، به نفع Widlene رای داد. با وجود برنده شدن در این پرونده، حکم دادگاه هیچ چارچوب زمانی در مورد اینکه بازبینی درخواست ویزای او چقدر طول می‌کشد، ارائه نکرده است. 

خانواده ارل می‌گوید برنده شدن در دادگاه باعث آمدن Widlene به کانادا نشد، بلکه قوانین سفر که توسط دولت به خاطر شیوع کرونا اجرا شد، این امکان را فراهم کرد که او بتواند به کانادا برسد. 

نظر به اینکه در پی همه‌گیری کرونا، از کانادایی‌های سراسر دنیا خواسته شد تا به خانه برگردند، Widlene Alexis Earle هم توانست از جمهوری دومینیکن بدون ویزا به کانادا پرواز کند و به سایر اعضای خانواده خود در کانادا بپیوندد. 

در آژانس خدمات مرزی کانادا، Canadian Border Services Agency معافیتی وجود داشت که برای کودکان تحت تکفل بود. 

با کمک معافیت CBSA، این دختر بدون داشتن ویزا توانست به کانادا بیاید و اکنون با مجوز اقامت موقت در کانادا حضور دارد.

خانواده ارل امیدوار هستند که بتوانند به زودی شهروندی او را دریافت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا