Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتمهاجرت دانشجوئی

نخستین موافقت ویزای تحصیلی کانادا برای دانشجویان ایرانی پس از کرونا

صدور تائیدیه ویزای تحصیلی برای دانشجویان خارجی از سر گرفته شده و یک مشاور مهاجرت در تورنتو از صدور نخستین تائیدیه ویزا برای یک دانشجوی ایرانی خبر داد.

این می‌تواند خبر خوبی برای متقاضیان تحصیل در کانادا باشد که برای دریافت ویزای خود دچار بلاتکلیفی بوده‌اند.

کانادا به خاطر شرایط کرونا دانشجویان جدید خارجی را مشمول محدودیت‌های ورود به خاک کانادا ولی سیستم ویزای دو مرحله‌ای را به اجرا گذاشته است.

سایت IC Mohajer که به اخبار و گزارش‌های مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی مهاجران در کانادا می‌پردازد از این تغییرات تازه در ویزای تحصیلی گزارش می‌دهد.

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) روز ۲۰ جولای امسال اعلام کرد برای دانشجویان خارجی که قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارند ویزای دو مرحله‌ای صادر می‌کند.

امروز خانم پریا اسکوئی مشاور رسمی مهاجرت در کانادا به سایت IC Mohajer خبر داد که تائید برای درخواست ویزای نخستین دانشجوی ایرانی را دریافت کرده است: «این خبر بسیار دلگرم‌کننده‌ای برای دانشجویان ایرانی است که قصد تحصیل در کانادا را دارند ولی فعلا اجازه  ورود به خاک کانادا را ندارند.»

خانم اسکوئی توضیح داد: «رسیدگی به ویزای متقاضیان تحصیل در کانادا به خاطر شرایط کرونا در دو مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله نخست یک تائیدیه ویزا برای متقاضی صادر می‌شود و بعد پس از اینکه محدودیت‌های ناشی از کرونا برطرف شد، متقاضی ویزای نهائی خود را دریافت می‌کند و می‌تواند وارد خاک کانادا بشود.»

به گفته خانم اسکوئی، به این ترتیب در مرحله نخست با بررسی شرایط و مدارک، با صدور ویزا برای این دانشجویان موافقت می‌شود و آنها می‌توانند تحصیل آنلاین خود را از ۱۵ سپتامبر آغاز کنند.

خانم اسکوئی در پایان افزود: «همان طور که پیشتر هم اعلام شده بود، مدت تحصیل آنلاین این دانشجویان در خارج از کانادا، مشروط به اینکه بعدا ۵۰ درصد از کل پروسه تحصیل را در کانادا بگذرانند، مشمول Post-Graduation Work Permit (PGWP) خواهد شد.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا