Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

تغییرات در برنامه تجربه کاری استان کبک از دیروز به اجرا درآمد

معیارهای جدید واجد شرایط بودن برنامه Quebec Experience Program یا PEQ، که ۹ جولای توسط دولت استان کبک معرفی شده بود، از دیروز ۲۲ جولای به مرحله اجرا درآمد.

این برنامه در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شده و یک استریم مهاجرتی محبوب است که مسیر سریعی برای دریافت اقامت دائم برای نیروهای کار موقت خارجی و دانشجویان بین‌المللی که در کبک سکونت داشتند، را فراهم می‌کند.

در ۹ جولای، وزیر مهاجرت کبک، اعلام کرد که در هفته‌های آتی، افزایش طول تجربه کاری مورد نیاز برای متقاضیان آتی، قبل از اینکه برای PEQ تقاضا کنند، اجرا می‌شود.

از امروز، نیروی کار خارجی موقت باید طی دوره ۳۶ ماه قبل از ارسال درخواست خود، مدت ۲۴ ماه برای داشتن معیارهای PEQ، تمام وقت کار کرده باشد.

قوانین جدید همچنین شامل تجربه کار در کبک برای دانشجویان بین‌المللی است. دانشجویانی که دارای مدرک دانشگاهی در کبک یا دیپلم کالج در کبک هستند، به ۱۲ ماه تجربه کار در کبک در مشاغلی که در طبقه‌بندی ملی حرفه‌ای (NOC) کدهای 0 ، A  و B قرار دارند، نیاز دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا