Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
قرعه‌کشی مهاجرت

قرعه‌کشی استان منیتوبا؛ دعوت از ۱۷۴ متقاضی مهاجرت به کانادا

استان منیتوبا دیروز در چارچوب برنامه Provincial Nominee Program (PNP) برای ۱۷۴ متقاضی مهاجرت به کانادا دعوتنامه صادر کرد. این نود و چهارمین قرعه‌کشی استان منیتوباست.

این استان از ابتدای امسال در مجموع برای ۲۶۳۴ متقاضی مهاجرت به کانادا دعوتنامه صادر کرده است.

پذیرفته‌شدگان در قرعه‌کشی دیروز منیتوبا در یکی از سه کلاس مهاجرتی کارگر ماهر در خارج، کارگر ماهر در منیتوبا و دانشجویان بین‌المللی بودند.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزارش‌های مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از قرعه‌کشی دیروز استان منیتوبا گزارش می‌دهد.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

دیروز پنج‌شنبه (۱۶ جولای) ۱۷۴ متقاضی مهاجرت به کانادا دعوتنامه یا LAA خود را از استان منیتوبا دریافت کردند. این نود و چهارمین پذیرش مهاجران در استان منیتوبا بوده است.

متقاضیانی که در قرعه‌کشی دیروز پذیرفته شدند پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest داشته‌اند. آنها در یکی از سه مسیر مهاجرتی استان منیتوبا ثبت کرده بودند:

  •  Skilled Worker in Manitoba
  • Skilled Worker Overseas
  • International Education

حداقل امتیاز برای پذیرفته‌شدگان دیروز در هر یک از گروه‌های سه گانه مهاجرتی دیروز به این شرح بوده است:

  • Skilled Workers in Manitoba: 134
  • Skilled Workers Overseas: 11
  • International Education Stream: 29

۱۸ نفر از پذیرفته‌شدگان استان منیتوبا در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل داشتند.

با قرعه‌کشی دیروز آمار پذیرفته‌شدگان استان منیتوبا از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۶۳۴ نفر رسیده است.

 

سیستم EOI در استان منیتوبا

داوطلبان مهاجرت به منیتوبا در کانادا برای یکی از سه مسیر مهاجرتی فوق، ابتدا باید برای Expression of Interest (EOI) در سیستم MPNP رجیستر کنند.

امتیازات متقاضیان در سیستم منیتوبا نسبت به ۱۰۰۰ انجام می‌شود که پارامترهائی عواملی نظیر تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه، تحصیلات، سابقه کار، داشتن ارتباطات در منیتوبا، و سایر پارامترها رتبه‌بندی می‌شوند.

در قرعه‌کشی دیروز منیتوبا پذیرفته‌شدگان دستکم دارای ۴۳۰ امتیاز بودند. متقاضیان کلاس مهاجرتی Skilled Workers Overseas برای پذیرفته شدن دستکم به ۸۱۱ امتیاز نیاز داشتند.

دولت فدرال کانادا و تقریبا همه دولت‌های استانی دارای برنامه انتخاب نیروی کار ماهر و تخصصی هستند که از طریق سیستم اکسپرس انتری یا سیستم استانی برای متقاضیانی که واجد شرایط هستند، دعوتنامه می‌فرستند.

متقاضیان مهاجرت باید ابتدا یک پروفایل قصد اقدام یا Expression of Interest – EOI در سیستم آنلاین فدرالی یا استانی برای دریافت اقامت دائم کانادا Permanent Resident – PR ایجاد کنند. 

سیستم براساس شرایط تحصیلی، سن، سابقه کار، آشنایی به زبان انگلیسی و فرانسه برای متقاضیان امتیازاتی را در نظر می‌گیرد.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

دولت فدرال کانادا و همچنین دولتهای استانی‌ کانادا بصورت دوره‌ای از اشخاصی که امتیاز بالایی دارند یا سابقه کار در یکی از مشاغل مورد نیاز دارند، دعوتنامه برای تکمیل پرونده صادر و ارسال می‌کنند.

آیا می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید؟ آیا قصد ادامه تحصیل در کانادا دارید؟ آیا می‌خواهید ویزای توریستی برای کانادا بگیرید؟ ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم.

مهاجرت به کانادا راه‌های گوناگونی دارد که متناسب با موقعیت فردی اشخاص باید مورد استفاده قرار بگیرد.

به عنوان نمونه مسیرهای مهاجرت برای کسانی که صاحب بیزینس و کسب و کار هستند با مسیرهای افرادی که صاحب تخصص و مشاغل حرفه‌ای هستند تفاوت دارد.

نخستین گام در این زمینه این است که ما اطلاعات اولیه‌ای از شما داشته باشیم. متناسب با این اطلاعات کارشناس بخش مربوطه در مجموعه ما با شما تماس خواهد گرفت و راهنمائی‌های لازم ارائه خواهد شد.

اطمینان داشته باشید در مسیر مهاجرت و تا رسیدن به قله موفقیت در کانادا ما در کنار شما هستیم.

برای برداشتن نخستین گام برای مهاجرت به کانادا اینجا را کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا