Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
قرعه‌کشی مهاجرت

پذیرش ۵۷ متقاضی Tech Pilot در قرعه‌کشی دیروز استان بریتیش کلمبیا

قرعه‌کشی برای پذیرش Tech Pilot استان بریتیش کلمبیا دیروز انجام شد و ۵۷ متقاضی این این کلاس مهاجرتی به کانادا دعوت شدند.

متقاضیانی که دیروز پذیرفته شدند در کلاس‌های مهاجرتی دانشجویان فارغ‌التحصیل خارجی International Graduate و کارگران ماهر Skilled Worker بودند که مسیرهای مهاجرتی را در اکسپرس انتری بریتیتش کلمبیا Express Entry BC – EEBC و یا مهاجرت کارگران ماهر Skills Immigration طی کرده‌اند.

حداقل امتیاز کسانی که دیروز به کانادا دعوت شدند ۸۰ امتیاز بوده است.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزارش‌های مربوط به مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از قرعه‌کشی دیروز برای پذیرش Tech Pilot در استان بریتیش کلمبیا گزارش می‌دهد.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

برنامه Tech Pilot یک برنامه مهاجرت استانی در بریتیش کلمبیاست که در سال ۲۰۱۷ و با هدف کمک به کارفرمایان فعال در بخش فناوری اطلاعات در جذب و استخدام نیروی کار راه‌اندازی شده است. این استریم می‌کوشد تا فرایند مهاجرت دانشجویان فارغ‌التحصیل خارجی در کانادا و نیز نیروی ماهر کار را تسهیل کند. 

این برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا برای متقاضیان واجد شرایط که در یکی از شغل‌های مورد تایید این برنامه، جاب آفر دارند و پذیرفته می‌شوند، دعوتنامه می‌فرستد. جاب آفرها هنگام دریافت دعوتنامه باید دست‌کم هنوز ۱۲۰ روز اعتبار داشته باشد.

استان بریتیش کلمبیا از ابتدای امسال ۲۰۲۰ در مجموع ۱۴ پذیرش ویژه بخش فناوری از طریق برنامه مهاجرت استانی خود برگزار کرده است. پیش از پذیرش دیروز، آخرین بار در روزهای ۹ و ۲۳ جون پذیرش‌های دیگری انجام شده بود.

یافته‌های آماری نشان می‌دهد که سال گذشته ۲۰۱۹ برای استان بریتیش کلمبیا سال فعالی برای مهاجرت از طریق Tech Pilot بوده است.

طی سال گذشته در مجموع ۱۵۰۹ نفر از طریق Tech Pilot برای مهاجرت به کانادا پذیرش شدند که ۳۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۸ بوده است.

همچنین در سال ۲۰۱۹ پذیرفته‌شدگان Tech Pilot حدود ۲۳ درصد کل پذیرفته‌شدگان مهاجرت به کانادا در این استان را تشکیل می‌داده که باز هم در مقایسه با سال پیش از آن یعنی ۲۰۱۸ معادل ۱۷.۴ درصد افزایش داشته است.

در همین حال باید یادآور شد که دعوت بریتیش کلمبیا از نیروهای ماهر کار و فارغ التحصیلان خارجی در مشاغل غیرمرتبط با فناوری هم ادامه دارد.

استان بریتیش کلمبیا هفته گذشته بزرگترین پذیرش خود از شروع پاندمی کرونا و نیز دومین پذیرش بزرگ خود در سال جاری را برگزار کرد. 

در پذیرش هفته گذشته در مجموع برای ۳۱۴ متقاضی Express Entry و Skills Immigration دعوتنامه صادر شد. 

این میزان پذیرش قابل مقایسه است با میزان پذیرشی که در ۱۰ مارچ یعنی پیش از شروع کرونا انجام شد که طی آن برای ۳۳۲ نفر دعوتنامه صادر شد.

قرعه‌کشی برای انتخاب نامزدهای مهاجرت توسط دولت فدرال و یا استان‌های کانادا صورت می‌گیرد. 

دولت فدرال کانادا و تقریبا همه دولت‌های استانی دارای برنامه انتخاب نیروی کار ماهر و تخصصی هستند که از طریق سیستم اکسپرس انتری یا سیستم استانی برای متقاضیانی که واجد شرایط هستند، دعوتنامه می‌فرستند.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

متقاضیان مهاجرت باید ابتدا یک پروفایل قصد اقدام یا Expression of Interest – EOI در سیستم آنلاین فدرالی یا استانی برای دریافت اقامت دائم کانادا Permanent Resident – PR ایجاد کنند. 

سیستم براساس شرایط تحصیلی، سن، سابقه کار، آشنایی به زبان انگلیسی و فرانسه برای متقاضیان امتیازاتی را در نظر می‌گیرد.

دولت فدرال کانادا و همچنین دولتهای استانی‌ کانادا بصورت دوره‌ای از اشخاصی که امتیاز بالایی دارند یا سابقه کار در یکی از مشاغل مورد نیاز دارند، دعوتنامه برای تکمیل پرونده صادر و ارسال می‌کنند.

آیا می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید؟ آیا قصد ادامه تحصیل در کانادا دارید؟ آیا می‌خواهید ویزای توریستی برای کانادا بگیرید؟ ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم.

مهاجرت به کانادا راه‌های گوناگونی دارد که متناسب با موقعیت فردی اشخاص باید مورد استفاده قرار بگیرد.

به عنوان نمونه مسیرهای مهاجرت برای کسانی که صاحب بیزینس و کسب و کار هستند با مسیرهای افرادی که صاحب تخصص و مشاغل حرفه‌ای هستند تفاوت دارد.

نخستین گام در این زمینه این است که ما اطلاعات اولیه‌ای از شما داشته باشیم. متناسب با این اطلاعات کارشناس بخش مربوطه در مجموعه ما با شما تماس خواهد گرفت و راهنمائی‌های لازم ارائه خواهد شد.

اطمینان داشته باشید در مسیر مهاجرت و تا رسیدن به قله موفقیت در کانادا ما در کنار شما هستیم.

برای برداشتن نخستین گام برای مهاجرت به کانادا اینجا را کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا