Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتبرنامه های مهاجرتی

اداره مهاجرت کانادا همچنان دعوت‌نامه‌های FSWP و CEC صادر نمی‌کند تا عقب‌ماندگی‌های اکسپرس اینتری را جبران کند

یادداشتی که از سوی وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC منتشر شده نشان می‌دهد که اداره مهاجرت می‌خواهد پیش از آنکه صدور دعوت‌نامه‌های FSWP و CEC را دوباره آغاز کند، درخواست‌های عقب‌افتاده اکسپرس اینتری را بررسی کند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد متقاضیان دعوت‌نامه‌های FSWP و CEC باید تا زمانی که رسیدگی به درخواست‌های عقب‌افتاده به پایان برسد صبر کنند.

این یادداشت که حاوی اطلاعات کلیدی در مورد پردازش درخواست‌های اکسپرس اینتری کاناداست، با بیان این مطلب آغاز می‌شود که اداره مهاجرت، دعوت‌های برنامه Federal Skilled Worker Program یا همان FSWP را در دسامبر ۲۰۲۰ متوقف کرد تا استراتژی «دعوت تهاجمی» از متقاضیان Canadian Experience Class یا همان CEC و متقاضیان مسیر Temporary Resident to Permanent Resident یا همان TR2PR را برای حمایت از اهداف مهاجرتی خود در سال ۲۰۲۱ دنبال کند.

در این یادداشت آمده است: «این استراتژی منجر به رشد قابل توجه درخواست‌ها، افزایش درخواست‌های عقب‌افتاده و زمان پردازش بیش از حد معمول برای همه دسته‌های اقتصادی شد».

تعداد درخواست‌های عقب افتاده اکسپرس اینتری در بازه زمانی ۳ سپتامبر تا ۲۷ اکتبر سال گذشته ۸۵۰۰ درخواست کاهش یافته است.

اداره مهاجرت کانادا IRCC در این یادداشت می‌گوید که تطبیق برای دستیابی به اهداف اسکان مجدد اتباع افغانستان، نیاز به تغییراتی را در دسته‌های Spousal Sponsorship ،CEC و برنامه TR2PR ایجاد کرده است.

در نتیجه، IRCC سال ۲۰۲۱ را با درخواست بیش از ۷۶۰ هزار نفر متقاضی PR به پایان برد که ۳۶۰ هزار نفر از آنها در کلاس اقتصادی هستند.

مشخص نیست که آیا پیش‌بینی‌های IRCC تغییر کرده است یا خیر. تا ۲۷ اکتبر، تعداد درخواست‌های اقامت دائم نزدیک به ۵۵۰ هزار درخواست بود که بیش از ۲۵۵ هزار مورد از آنها در طبقه اقتصادی قرار داشتند.

با توجه به کاهش جزئی در درخواست‌های عقب‌مانده‌ اکسپرس اینتری بین سپتامبر و اکتبر، ممکن است IRCC در پیش‌بینی داخلی خود در مورد آمار درخواست‌های عقب‌مانده تجدیدنظر کرده باشد.

اداره مهاجرت در یادداشت خود خاطرنشان می‌کند که برای دستیابی به استاندارد ۶ ماهه‌ یا کمتر در پردازش اکسپرس اینتری، باید تعداد درخواست‌های به‌تعویق‌افتاده اکسپرس اینتری را به بیش از نصف، کاهش دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا