Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتبرنامه های مهاجرتی

کانادا ممکن است سال آینده ۲۰۲۲ دعوتنامه‌های اکسپرس اینتری را بر اساس مشاغل NOC صادر کند

اگر اتاوا تصمیم بگیرد که در سال ۲۰۲۲ به دعوتنامه‌های مبتنی بر شغل روی بیاورد، در آن صورت انتخاب کد مناسب در رتبه‌بندی مشاغل ملی (NOC) مهمترین بخش از ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری کانادا خواهد بود.

دولت لیبرال در کارزار انتخاباتی اخیر وعده داد که برنامه‌های مهاجرت اقتصادی را اصلاح کند، و مبتنی ساختن دعوت‌نامه‌ها بر مشاغل ΝOC می‌تواند یکی از روش‌های انجام این کار باشد.

استان‌های کانادا پیوسته دعوتنامه‌هایی را بر اساس مشاغل صادر می‌کنند و از آنجا که در کل کانادا تقاضا برای مشاغل خاصی بسیار بالاست، منطقی خواهد بود، اگر دولت فدرال نیز گام در همین مسیر بگذارد.

از سوی دیگر، قرار است تغییرات چشمگیری در سال ۲۰۲۲ در NOC صورت گیرد، بنابراین محتمل است که اتاوا برای اصلاحات سیستم مهاجرت اقتصادی کشور تا آن هنگام صبر کند.

با توجه به همه این تغییرها، شاید بتوان گفت که نیاز به کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت، برای راهنمایی شما در فرایند نقل مکان شما به کانادا، هرگز تا این اندازه ضرورت نداشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا