Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتبرنامه های مهاجرتی

نتایج قرعه‌کشی‌های مهاجرتی PNP در استان‌های مختلف کانادا در ماه نوامبر ۲۰۲۱

قرعه‌کشی مهاجرتی در استان‌های مختلف کانادا در ماه نوامبر هم ادامه یافت و طی آن نزدیک به ۳ هزار دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت به این کشور صادر شده است.

این قرعه‌کشی‌ها تحت عنوان برنامه نامزدی استانی کانادا Provincial Nominee Programs یا PNP صورت گرفته است.

نتایج این قرعه‌کشی‌ها در استان‌های مختلف به شرح زیر است:

استان بریتیش کلمبیا ۶ قرعه‌کشی برگزار و ۸۶۱ متقاضی را دعوت کرد که از استریم‌های اکسپرس اینتری و Skills Immigration بودند.

استان منیتوبا دو قرعه‌کشی برای استریم‌های Skilled Workers، International Education و Skilled Workers Overseas برگزار کرد و در مجموع ۸۴۹ دعوتنامه صادر کرد.

استان ساسکاچوان در مجموع ۶۳۳ نفر از زیردسته‌های اکسپرس اینتری، Occupations In-Demand را دعوت کرد.

استان آلبرتا هم یک قرعه‌کشی برگزار کرد و ۲۰۰ متقاضی اکسپرس اینتری با حداقل امتیاز ۳۴۳ دعوت شدند.

جزیره پرنس ادوارد در قرعه‌کشی ۱۸ نوامبر ۱۸۸ دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد که ۱۷۲ تای آن برای متقاضیان اکسپرس اینتری و Labour Impact و ۱۶ مورد برای متقاضیان Business Impact با حداقل امتیاز ۶۷ بود.

استان نوا اسکوشیا سه شغل جدید را واجد شرایط استریم Occupations In-Demand اعلام کرد که شامل کدهای NOC 6513، NOC 6711 و NOC 6731 است.

استان نیوفاندلند و لابرادور نتایج سه قرعه‌کشی اول برگزار شده تحت استریم Priority Skills Newfoundland and Labrador را منتشر کرد. این استان امسال ۶۶۳ متقاضی را دعوت کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا