Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتبرنامه های مهاجرتی

سیستم مهاجرت کانادا در پاییز ۲۰۲۲ در طبقه‌بندی مشاغل، تجدیدنظر خواهد کرد

تغییرات جدیدی در راه سیستم مهاجرت کاناداست که بر برخی از متقاضیان مهاجرت در طبقه اقتصادی و نیروی خارجی تأثیر می‌گذارد.

ماجرا از این قرار است که سیستم مهاجرت کانادا در پاییز ۲۰۲۲ در طبقه‌بندی مشاغل، تجدیدنظر خواهد کرد. البته، دولت فدرال هنوز اعلام نکرده است که چه نوع متقاضیانی تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

سیستم طبقه‌بندی مشاغل کانادا National Occupational Classification یا همان NOC هر سال مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر ۵ سال یک‌بار به‌روز می‌شود تا اطمینان حاصل شود که بازار کار متغیر کانادا را پوشش می‌دهد.

این سیستم، هر ۱۰ سال یک‌بار دچار تغییرات اساسی شده و نسخه جدیدی از آن ارائه می‌شود. آخرین بار در سال ۲۰۱۱ تغییراتی در NOC اعمال شد.

اهمیت سیستم طبقه‌بندی برای مهاجرت به کانادا به این دلیل است که این سیستم توسط دولت‌های فدرال و استانی برای مدیریت برنامه‌های مهاجرت نیروی کار ماهر و برنامه نیروی کار موقت خارجی TFWP استفاده می‌شود. نیروی کار خارجی مهاجر یا موقت باید معیارهای صلاحیت NOC برنامه‌ای را که درخواست می‌کند، برآورده نماید.

دپارتمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC و استان‌ها و مناطق کشور، در حال حاضر از NOC 2016  برای ارزیابی صلاحیت برنامه‌های مهاجرت نیروی کار ماهر استفاده می‌کنند.

دپارتمان اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا Employment and Social Development Canada  نیز از NOC 2016 برای ارزیابی درخواست‌های ارزیابی تاثیر بازار کار Labour Market Impact Assessment  یا همان LMIA استفاده می‌نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا