Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

تشکیلات تازه دولت کانادا برای جلوگیری از فعالیت افراد غیرمجاز و کلاهبردار در حوزه مهاجرت

برای خیلی از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، پیش آمده که در دام افرادی که دارای اجازه رسمی برای فعالیت در حوزه مهاجرت نیستند بیافتند و پول و انرژی و زمان آنها به هدر رود. اما با قوانین جدیدی که دولت فدرال وضع کرده، قرار است به زودی کار و کاسبی این کلاهبرداران کساد شود.

دولت فدرال کانادا قصد دارد با تأسیس یک کالج ویژه مشاوران مهاجرت و شهروندی، جلوی کلاهبرداری‌هایی که از مهاجران و تازه‌واردان می‌شود را بگیرد.

آقای Marco Mendicino، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا خبر داده که “کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی College of Immigration and Citizenship Consultants به‌طور رسمی در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱ افتتاح می‌شود.

هدف از تأسیس این کالج، این است که از تازه‌واردان به کانادا و کسانی که قصد مهاجرت به کشور را دارند، در برابر کلاهبرداری‌های احتمالی محافظت شود.

این کالج قرار است جایگزین شورای تنظیم مقررات مشاوران مهاجرت کانادا Immigration Consultant of Canada Regulatory Council شود که پیشتر بخشی از این مسئولیت‌ها را برعهده داشت.

این کالج، فعالیت‌های مشاوران مهاجرت و شهروندی را براساس چارچوب قانونی تنظیم‌شده توسط قانون مشاوران مهاجرت و شهروندی ساماندهی می‌کند. همچنین، این کالج از قدرت و ابزارهای قابل توجه جدیدی برای بررسی تخلفات حرفه‌ای مشاوران مهاجرت دارای پروانه فعالیت، برخوردار خواهد بود.

وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا می‌گوید: «کسانی که مایل به ورود به کانادا هستند، استحقاق دریافت مشاوره صادقانه، حرفه‌ای و اخلاقی را دارند و وظیفه ما این است که اطمینان حاصل کنیم که آنها از این حق خود برخوردار هستند».

او می‌افزاید: «کالج جدید مشاوران مهاجرت و شهروندی، نقطه عطفی در این زمینه است و کمک می‌کند که ما در وعده خود برای حفاظت بهتر از تازه‌واردان و تقویت سیستم مهاجرت کانادا عمل کنیم».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا