Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

آسان‌تر شدن مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری یا مدیریت بیزینس – جزئیات

کانادا از ابتدای ماه اپریل شرایط تازه‌ای را برای کسانی تعیین کرده که قصد دارند از طریق سرمایه‌گذاری یا مدیریت بیزینس، ویزای کار دریافت کرده و سپس برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند

پریا اسکوئی مشاور رسمی امور مهاجرت می‌گوید این شرایط تازه از ماه اپریل اجرائی شده و به افرادی که واجد شرایط باشند، ویزای کار کانادا با امکان تقاضای اقامت دائم پس از یک سال داده می‌شود.

به گفته خانم اسکوئی، یکی از ویژگی‌های این نوع اقدام برای مهاجرت این است که محدودیت سنی ندارد و دیگر اینکه پروسه دریافت برگه‌ی تاییدیه وزارت کار که نشان‌دهنده نیاز بازار کار کانادا به متقاضی است یا همان LMIA، سریعتر پروسس می‌شود.

پریا اسکوئی می‌گوید افرادی که با این ویزا به کانادا می‌آیند، ‌پس از یک سال می‌توانند از طریق دو برنامه برای دریافت اقامت دائم  PR اقدام کنند.

راه اول برنامه نیروی کار ماهر Skill Worker است که متقاضی می‌تواند تا حداکثر ۲۰۰ امتیاز به خاطر داشتن تاییدیه ورقه LMIA دریافت کند.

همچنین سابقه کار کانادایی، باعث خواهد شد تا متقاضی امتیاز بیشتری در سیستم مهاجرت اکسپرس انتری کانادا داشته باشد.

برای این برنامه از هر استانی می‌شود اقدام کرد و متقاضی باید حداقل آیلتس ۶ جنرال در تمامی تخصص‌های زبان کسب کند.

راه دوم سهمیه برنامه‌های بیزینسی و تجاری است. تمام استان‌های کانادا برنامه خاصی برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی دارند.

اقدام از طریق این برنامه، صرفنظر از استان محل اقدام، به آیلتس ۵ نیاز دارد و پروسه آن هم بین ۶ تا ۸ ماه طول می‌کشد.

به گفته خانم اسکوئی در یک سال اول که متقاضی با ویزای کار در کاناداست، فرزندان وابسته از تحصيل رايگان برخوردار هستند و همسر متقاضی می‌تواند بصورت آزاد کار و یا تحصیل کند. همچنین متقاضی و خانواده او مشمول بیمه درمانی هم هستند.

این مدت اقامت در کانادا با داشتن ویزای کار تجاری/کارآفرینی، بعدا برای دریافت شهروندی کانادا، در ازای هر دو روز، ‌یک روز اقامت در کانادا محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا