Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

فرصت تازه برای مهاجرت متخصصان به کانادا از طریق استریم جدید نیوفاندلند و لابرادور

استان نیوفاندلند و لابرادور از روز دوم ژانویه، پذیرش برای برنامه جدید مهاجرتی خود با عنوان Priority Skills را آغاز می کند.

این برنامه جدید مهاجرتی نیوفاندلند و لابرادور، برای تازه‌واردان دارای تحصیلات عالیه و دارای مهارت است که دارای تجربه تخصصی در بخش‌های مورد نیاز استان مانند تکنولوژی و علوم اقیانوسی هستند.

برنامه مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور (Newfoundland and Labrador Provincial Nominee Program)، یا به اختصار NLPNP، زمانی که این استریم باز شود، اطلاعات بیشتر را در وب‌سایت دولت استان منتشر می‌کند.

این برنامه برای کمک به رفع کمبودهای بازار کار ایجاد شده است.

این طرح برای تازه‌واردانی است که حداقل یک سال سابقه کار در مشاغل نیازمند مهارت بالا و تقاضای بالا دارند و نیز فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی که مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا را در دانشگاه Memorial تکمیل کرده‌اند.

 

استریم جدید چگونه کار می‌کند؟

این استریم جدید در چارچوب سیستم EOI یا Expression of Interest کار می‌کند. داوطلبان علاقمند یک فرم EOI را تکمیل می‌کنند و برای ثبت درخواست از طریق درگاه آنلاین استان دعوت‌نامه دریافت می‌کنند.

اگر افرادی که در این استریم دعوت می‌شوند واجد شرایط لازم برای «نیروی کار متخصص» یا «نیروی کار متخصص اکسپرس انتری» باشند، دعوتنامه استانی دریافت خواهند کرد. دریافت این دعوتنامه پذیرش آنها را در قرعه‌کشی اکسپرس انتری و دریافت اقامت دائم کانادا PR تضمین می‌کند.

داشتن پیشنهاد شغلی یا جاب آفر برای داوطلبان این استریم اجباری نیست ولی آنها باید حداقل ۲۱ سال سن و قصد زندگی دائمی در نیوفاندلند و لابرادور را داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا