Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

قرعه‌کشی برنامه اسپانسرشیپ والدین در کانادا اوایل سال آینده برگزار می‌شود

قرعه‌کشی برنامه اسپانسرشیپ والدین که قرار بود در ماه دسامبر انجام شود، به تاخیر افتاده و در اوایل سال آینده برگزار می‌شود.

در این قرعه‌کشی درخواست ۱۰ هزار نفر از متقاضیان انتخاب می‌شود، تا آنها وارد مرحله بعد این پروسه شوند.

ثبت نام برای برنامه اسپانسرشیپ والدین، بین ۱۳ اکتبر تا ۳ نوامبر در وب‌سایت اداره مهاجرت کانادا صورت گرفته بود.

اداره مهاجرت کانادا علت این تاخیر را ثبت‌نام دیرهنگام برای این برنامه و تنگناهای ناشی از کرونا اعلام کرده است.

سایت IC Mohajer که اخبار مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند، از تاخیر در قرعه‌کشی برنامه اسپانسرشیپ والدین گزارش می‌دهد.

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، اعلام کرده که قرعه‌کشی برنامه مهاجرتی والدین و پدربزرگ و مادربزرگ برای سال ۲۰۲۰ که به اختصار PGP نامیده می‌شود، را تا اوایل سال ۲۰۲۱ به تاخیر می‌اندازد.

این قرعه‌کشی قرار بود در ماه دسامبر برگزار شود، ولی عوامل مختلفی از جمله شیوع کرونا باعث شد تا برای چند ماه به تاخیر بیفتد.

ثبت نام برای برنامه اسپانسرشیپ والدین بین ۱۳ اکتبر تا ۳ نوامبر در وب‌سایت اداره مهاجرت کانادا صورت گرفته بود.

در این مدت، شهروندان کانادا می‌توانستند فرمی را برای اعلام تمایل خود برای اسپانسری والدین و پدربزرگ و مادربزرگ برای مهاجرت آنها به کانادا پر کنند.

پس از آن، IRCC قرار بود یک قرعه کشی برگزار کند و حداکثر ۱۰ هزار اسپانسر را برای ثبت درخواست برنامه PGP دعوت کند.

اداره مهاجرت کانادا IRCC درباره دلایل تاخیر در انجام قرعه‌کشی توضیح داده است: «اکنون ما در حال بررسی درخواست‌های امسال هستیم تا موارد تکراری را حذف کنیم و همچنین قرعه‌کشی را در میان درخواست‌کنندگان انجام دهیم و برای کسانی که انتخاب می‌شوند دعوتنامه‌ها را ارسال کنیم.

از آنجا که ثبت‌نام برای این برنامه، امسال دیرتر از حد معمول انجام شد و به دلیل شرایط خارج از توانایی ما از قبیل همه‌گیری جهانی، اسپانسرهای احتمالی این برنامه می‌توانند در اوایل سال ۲۰۲۱ اقدام کنند. ما در حال به روزرسانی وب سایت هستیم تا این موضوع را منعکس کند.»

به گفته خانم پریا اسکوئی مدیر سایت IC Mohajer و مشاور رسمی مهاجرت در کانادا، پس از انجام قرعه کشی PGP 2020، اسپانسرهای دعوت شده حداکثر ۶۰ روز فرصت دارند درخواست‌های خود را به IRCC ارائه دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا