Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

افزایش تمایل به مهاجرت به کانادا در امسال؛ یافته‌های تحقیق یک موسسه آمریکائی

یک موسسه آمریکائی که خدمات ارزیابی مدارک به متقاضیان تحصیل در کانادا و آمریکا را ارائه می‌کند اعلام کرده که تمایل به مهاجرت به کانادا بین اپریل و آگوست سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است.

موسسه WES این یافته‌ها را در آخرین نظرسنجی خود از بیش از ۲۷ هزار متقاضی مهاجرت و یا ادامه تحصیل در کانادا که مدارک خود را برای ارزیابی به این موسسه فرستاده بودند، به دست آورده است.

از دیگر یافته‌های این گزارش این است که تعداد پاسخ دهندگانی که قصد به تأخیر انداختن مهاجرت را دارند، بطور قابل توجهی کاهش یافته و مهاجران احتمالی شرایط اقتصادی در کشور خودشان را نسبت به کانادا بدتر می‌دانند.

یافته‌های این تحقیق، چشم‌انداز مشخص‌‌تری از نگاه افراد در حال مهاجرت یا اقدام برای ادامه تحصیل نسبت به کانادا را ترسیم می‌کند.

سایت IC Mohajer که گزارش‌های مربوط به مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را منتشر می‌کند، از یافته‌های این تحقیق گزارش می‌دهد.

سازمان World Education Services یا به اختصار WES یک نهاد غیرانتفاعی است که مدارک دانشجویان بین‌المللی و مهاجرانی که قصد تحصیل یا کار در آمریکا و کانادا را دارند ارزیابی می‌کند. این سازمان در سال ۱۹۷۴ تاسیس شده و در نیویورک آمریکا مستقر است و همچنین در تورنتو کانادا فعالیت دارد.

این سازمان اخیرا جدیدترین نظرسنجی خود را درباره اینکه چگونه همه‌گیری ویروس کرونا بر تمایل به مهاجرت تاثیر داشته، منتشر کرده است.

در این نظرسنجی هزاران مهاجر احتمالی کانادا که از ژانویه ۲۰۱۹ تا جولای ۲۰۲۰ برای ارزیابی WES درخواست داده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند. برای این گزارش  ۲۷٫۹۳۰ پاسخ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

 

نگاهی به مهم‌ترین یافته‌های نظرسنجی سازمان WES از کسانی که در پروسه مهاجرت و یا اقدام برای ادامه تحصیل در کانادا هستند

فقط ۵۶ درصد از پاسخ‌دهندگان انتظار داشتند که در کانادا شاهد شرایط اقتصادی منفی باشند، در حالی که ۸۰ درصد باور داشتند که شرایط اقتصادی در کشور خودشان نامطلوب است.

علاقه به مهاجرت به کانادا با وجود مشکلات اقتصادی شخصی یا خانوادگی و عدم توانایی پرداخت هزینه‌های مهاجرت همچنان ادامه دارد.

تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان یعنی ۴۸ درصد اعلام کرده‌اند که رکود اقتصادی در کانادا تاثیری در برنامه‌های مهاجرتی آنها نخواهد داشت.

تقریبا برای نیمی از پاسخ‌دهندگان، یعنی ۴۸ درصد، کاهش مشاغل در کانادا تأثیری در برنامه آنها برای مهاجرت نخواهد داشت.

حدود ۴۲ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که کاهش تعداد مشاغل در کشور خودشان باعث علاقه بیشتر آنها به مهاجرت به کانادا می‌شود.

از کسانی که در مورد به تعویق انداختن مهاجرت خود به کانادا فکر می‌کنند، بیشتر آنها نگران شغل کمتر در زمینه فعالیت خود، رکود اقتصادی در کانادا و محدودیت‌های سفر هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا