Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتدرباره کانادا

مهاجرانی که پس از انتخاب ترامپ از آمریکا به کانادا آمدند

هنگامی که در سال ۲۰۱۶ با اعلام نتایج غیرمترقبه انتخابات آمریکا مشخص شد که دونالد ترامپ انتخاب شده، تعدادی از آمریکایی‌ها اعلام کردند که از این کشور مهاجرت می‌کنند و می‌روند؛ از جمله سلبریتی‌هایی چون Barbra Streisand و Snoop Dogg. 

اما با این حال فقط عده کمی این کار را واقعا انجام دادند و هر کدام برای مهاجرت دلایل خودشان را دارند.

این گزارش سراغ تعدادی از کسانی رفته که از آمریکا به کانادا مهاجرت کرده‌اند و از آنها درباره شرایط زندگی‌شان پس از مهاجرت و نیز انتخابات امروز در آمریکا پرسیده است.

در سال گذشته حدود ۱۱ هزار نفر از آمریکا به کانادا مهاجرت کرده‌اند. آمریکا در رتبه‌بندی کشورهائی که به کانادا مهاجر داشته‌اند رتبه پنجم را دارد.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزارش‌های مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند گزارش می‌دهد.

کمتر از یک سال پس از اینکه دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد، آقای Jimmy Nixon با اصرار همسرش Kelly که کانادایی بود از Pigeon Forge ایالت تنسی به Wallaceburg شهری در انتاریو مهاجرت کردند.

آنها دیگر قادر نبودند تا هزینه‌های بیمه سلامت را در کشور خود، آمریکا بپردازند. جیمی هنوز طرفدار ترامپ است ولی مهاجرت، به او دید تازه‌ای در مورد سیاست‌های آمریکا به خصوص در بخش سلامت و درمان داده است.

از نظر او شرایط بهداشت و درمان آمریکا به خصوص در مبارزه با کرونا اصلا مناسب نیست.

جیمی با همسرش که طرفدار دموکرات‌ها است، اختلاف نظر سیاسی دارد. آنها برای هیچ  چیزی جز مسائل سیاسی، بحثشان نمی‌شود.

کلی می‌گوید اگر ترامپ انتخاب شود افسردگی می‌گیرد و با هیچ‌کسی صحبت نمی‌کند. جیمی می‌خندد و می‌گوید اهمیتی ندارد.

Virginia Andersen به خاطر کار شوهرش در سال ۲۰۱۸ از مدیسون به Guelph در انتاریو مهاجرت کرد. او معتقد است که این انتخابات برای آمریکا یک انتخابات تاریخی و حساس است و او مدت‌ها است که رای داده است.

Erika Petersen در سال ۲۰۱۸ با خانواده از کالیفرنیا به اتاوا مهاجرت کرده است. او نگران دوستانش در آمریکا است. او می‌گوید که دلیل مهاجرت او مسائل سیاسی نبوده، اما مهاجرت قطعا زندگی را برای او آسان‌تر کرده است. او از کنترل اسلحه در آمریکا ناامید شده است و می‌خواهد دخترش را در فضایی آرام‌تر بزرگ کند، جائی مثل کانادا.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا