Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

اکسپرس انتری؛ مهاجرانی که از این طریق به کانادا آمده‌اند در بازار کار موفق‌تر بوده‌اند

 

اینکه مهاجران پس از ورود به کانادا در چه مدت زمانی بتوانند کار پیدا کنند، به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. در این میان یافته‌های تحقیقی که توسط وزارت مهاجرت کانادا IRCC انجام شده نشان داده که در میان تازه‌واردان، تقریبا همه مهاجران اکسپرس انتری در اولین سال پس از ورود، شغل پیدا کرده‌اند.

طبق این تحقیق،  کسانی که از طریق اکسپرس انتری  وارد کانادا شده‌اند، به طور کلی از مهاجرانی که از طریق سیستم درخواست قبلی آمده بودند، عملکرد بهتری داشته‌اند.

سایت IC Mohajer که گزارش‌های مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از یافته‌های تحقیق اخیر وزارت مهاجرت کانادا گزارش می‌دهد.

گزارش اخیر اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا Immigration, Refugee and Citizenship Canada (IRCC)، به چگونگی پیشرفت مهاجران Express Entry در بازار کار کانادا بین سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ پرداخته است. آنها نتایج گروه‌هایی از افرادی را که از طریق Express Entry درخواست داده‌اند و مهاجران غیراکسپرس انتری که هنوز از سیستم درخواست قدیمی مبتنی بر کاغذ استفاده می‌کنند، مقایسه کرده‌اند.

بر اساس نتایج این تحقیق، مهاجران اکسپرس انتری نتایج بهتری نسبت به مهاجران غیراکسپرس انتری در بازار کار داشته‌اند.

در سال اول پس از مهاجرت، ۹۵ درصد از مهاجران اکسپرس انتری شاغل شده‌اند، در حالی که ۸۷ درصد از مهاجران غیراکسپرس انتری در همان بازه زمانی استخدام شده‌اند.

از آن دسته از مهاجران اکسپرس انتری که در یک سال پس از مهاجرت شغل خود را پیدا کرده‌اند حدود ۸۳ درصد از آنها در زمینه تخصص خود کار می‌کردند.

مهاجران اکسپرس انتری در یک سال پس از پذیرش در کانادا، حدود ۲۰ درصد حقوق سالانه بیشتری نسبت به مهاجران غیراکسپرس انتری دریافت می‌کنند. آنها همچنین سالانه به طور متوسط ۱۰٫۲۰۰ دلار بیشتر از نیروی کار متولد کانادا درآمد دارند.

مهاجران اکسپرس انتری و مهاجران غیراکسپرس انتری از نظر درآمد شغلی، هر دو پیشرفت شغلی خوبی را مشاهده کرده‌اند. مهاجران غیراکسپرس انتری احتمالا پیشرفت شغلی بیشتری را گزارش می‌کنند، چون اولین شغل آنها در کانادا دارای سطح مهارت کمتری است.

هر دو گروه یعنی مهاجران اکسپرس انتری (۸۳ درصد) و غیراکسپرس انتری (۸۵ درصد) گزارش دادند که درآمد آنها بین اولین شغل و شغلی که در زمان نظرسنجی داشته‌اند، افزایش یافته است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا