Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

۱۱ هزار مهاجر تازه در آگوست امسال به کانادا آمده‌اند

کانادا طی ماه آگوست از بیش از ۱۱ هزار مهاجر استقبال کرده است. این آمار به دلیل شرایط کرونا از ماه جولای و آگوست سال گذشته کمتر بوده است.

تا پیش از شروع پاندمی، کانادا در نظر داشت تا امسال بیش از ۳۴۹ هزار مهاجر را بپذیرد. 

کانادا اعلام کرده که همچنان به استقبال از مهاجرت پای‌بند است و این کاهش سطح مهاجرت موقتی و تابعی از محدودیت‌های سفر و سایر اختلالات مربوط به پاندمی کرونا است.

سایت IC Mohajer که اخبار مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از آمارهای مهاجرت در آگوست امسال گزارش می‌دهد.

بر اساس آخرین داده‌های دولت کانادا، این کشور در آگوست ۲۰۲۰، از ۱۱٫۳۱۵ ساکن دائمی  PR استقبال کرده است.

این آمار کمتر از آمار ۱۳٫۶۴۵ مهاجر در  ماه جولای است. آمار آگوست ۲۰۲۰ علاوه بر آمار ماه قبل از آن، از میزان مهاجران آگوست در سال پیش هم کمتر بوده است. آمار آگوست سال پیش تقریبا ۳۱٫۶۰۰ مهاجر بود.

عامل این کاهش مهاجرت، همه گیرى ویروس کرونا است که باعث شده کانادا از مارچ سال جاری محدودیت سفر را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 وضع کند.

پیش از پاندمی، کانادا ورود ۳۴۱٫۰۰۰ مهاجر جدید را برای سال ۲۰۲۰ هدف قرار داده بود که برابر با سطحی است که سال گذشته به آن دست یافت.

کاهش سطح مهاجرت کانادا موقتی است و تابعی از محدودیت‌های سفر و سایر اختلالات مربوط به پاندمی کرونا است. کانادا همچنان به استقبال از مهاجرت پای‌بند است. نشانه این پای‌بندی، ادامه برنامه‌های مهاجرتی Express Entry و Nominee Program (PNP) در زمان پاندمی است.

دولت کانادا در اواخر سپتامبر اعلام کرد که همچنان مهاجرت را به عنوان اولویت اصلی برای حمایت از بهبود اقتصادی کانادا پس از همه‌گیری می‌داند.

در اوایل این هفته، کانادا بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ والدین Parents and Grandparents Program (PGP) را هم اعلام کرد.

کانادا قرار است اواخر این ماه برنامه‌های سطح مهاجرت را برای سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ اعلام کند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا