Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
درباره کانادا

کانادا؛ مهاجرپذیرترین کشور دنیا در سال ۲۰۱۹ به انتخاب گالوپ

موسسه تحقیقات و نظرسنجی مشهور گالوپ پژوهشی را درباره پذیرش مهاجران در ۱۴۵ کشور دنیا انجام داده، که در میان آنها کانادا به‌عنوان مهاجر پذیرترین کشور دنیا در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است.

بر اساس یافته‌های این نظرسنجی، ۹۴ درصد از مردم کانادا زندگی مهاجران در این کشور و ۹۵ درصد از مردم همسایگی با مهاجران را خوب می‌دانند. همچنین ۹۱ درصد از آنها اعلام کرده‌اند که ازدواج با مهاجران خوب است.

ایسلند و نیوزیلند در این نظرسنجی رتبه دوم و سوم و آمریکا رتبه ششم را دارد.

سایت IC Mohajer که مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از یافته‌های آخرین نظرسنجی گالوپ گزارش می‌دهد.

یک مطالعه جدید نشان داده است که کانادا مهاجرپذیرترین کشور دنیا در سال ۲۰۱۹ است.

این نتیجه حاصل تحقیقات موسسه گالوپ است که دومین فهرست پذیرش مهاجران را این هفته منتشر کرد. 

در اولین فهرست منتشر شده، گالوپ ۱۴۰ کشور دنیا را در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نظرسنجی کرده بود. همان سوالات از ۱۴۵ کشور در سال ۲۰۱۹ پرسیده شده است.

گالوپ در بیانیه‌ای اعلام کرده در این سوالات از مردم پرسیده شده که زندگی کردن مهاجران در کشور آنها، همسایه شدن با مهاجران یا ازدواج با آنها، خوب است یا بد؟

بر اساس نمرات این سه سوال، امتیازی از ۹ به کشورها داده شده است. امتیاز بالاتر به این معنا است که جمعیت آن کشور، بیشتر پذیرای مهاجران هستند.

کانادا در این نظرسنجی ۸.۴۶ امتیاز کسب کرده و به دنبال آن کشورهای ایسلند با ۸.۴۱ و نیوزیلند با ۸.۳۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

آمریکا هم در بین ده کشور مهاجر پذیر دنیا قرار دارد و با امتیاز ۷.۹۵ از ۹، در جایگاه ششم قرار گرفته است.

به نقل از گالوپ در کانادا ۹۴ درصد از مردم زندگی مهاجران در کانادا و ۹۵ درصد از مردم همسایگی با مهاجران را خوب می‌دانند. همچنین ۹۱ درصد از آنها اعلام کرده‌اند که ازدواج با مهاجران خوب است.

این مطالعه همچنین حاکی از آن است که پاسخ‌های کانادایی‌ها براساس همسویی سیاسی و موافقت آنها با جاستین ترودو، متفاوت است.

گالوپ خاطرنشان می‌کند که از زمان نخست وزیری ترودو، «سیاست‌های مهاجرت» مسیرهای مختلفی را طی کرده است. این شاخص نشان داده که کسانی که عملکرد ترودو را تأیید می‌کنند، به طور متوسط ۸.۷۳ نمره در این شاخص کسب می‌کنند در حالی که کسانی که با او مخالفند به طور متوسط ۸.۲۱ امتیاز کسب می‌کنند.

«مردم، به ویژه در کانادا، مهاجران را می‌پذیرند چرا که آنها نقش مهمی در شکل‌گیری آینده کشورشان دارند.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا