Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتمهاجرت نیروهای متخصص

انتاریو استریم Employer Job Offer را برای متقاضیان مهاجرت از سر می‌گیرد

انتاریو از امروز (۲۱ جولای)، پذیرش درخواست‌های مربوط به پیشنهاد شغلی، برای داوطلبانی که در انتاریو و یا خارج از کانادا زندگی می‌کنند را آغاز کرده است.

برنامه مهاجرت انتاریو OINP پیش‌بینی کرده که آغاز این برنامه باعث هجوم یکباره‌ای به پورتال این برنامه بشود. داوطلبان برای اینکه واجد شرایط این استریم برای اقامت دائم باشند، نیاز به پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در انتاریو دارند.

سایت IC Mohajer که به اخبار و گزارش‌های مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی مهاجران در کانادا می‌پردازد از آغاز دوباره این استریم در استان انتاریو گزارش می‌دهد.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

انتاریو از امروز  ۲۱ جولای، پذیرش درخواست‌های Employer Job Offer: Foreign Worker را آغاز می‌کند.

برنامه Ontario Immigrant Nominee Program اعلام کرده که احتمالا با هجوم کاربران برای دسترسی به پورتال روبه‌رو شود و کاربران به ترتیب ثبت‌نام در صف اولویت قرار می‌گیرند که اگر این اتفاق بیفتد خطای فنی نیست. 

سیستم پس از رسیدن به محدودیت تعیین شده، به طور خودکار مانع از ثبت نام‌های بیشتر می‌شود.

برای واجد شرایط بودن این استریم برای اقامت دائم، داوطلبان نیاز به پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در انتاریو دارند. استریم Foreign Worker، برای داوطلبانی که در انتاریو و خارج از کشور زندگی می‌کنند در دسترس است.

تغییرات مهمی که در فرم‌ها داده شده است

برنامه OINP می‌گوید که متقاضیان باید آخرین نسخه Employer Form را ارسال کنند و در فرم آمده که باید ظرف شش ماه از تاریخ امضا ارسال شود. در غیر این صورت، درخواست، ناقص تلقی می‌شود.

این تغییر پاسخی است به شرایط اقتصادی و شغلی فعلی که ناشی از شیوع کرونا ویروس است.

اگر متقاضیان بتوانند امروز به موقع ثبت نام کنند، ۱۴ روز فرصت دارند تا درخواست خود را تکمیل و ارسال کنند. از این زمان می‌توان برای بارگذاری فرم به‌روز کارفرما استفاده کرد.

نخستین گام را برای مهاجرت به کانادا همین امروز بردارید، شاید فردا دیر باشد

در صورت بروز مشکلات فنی چه باید کرد؟

در صورت بروز مشکلات فنی یا درخواست‌هایی که به خاطر پشتیبانی سیستم با مشکل مواجه می‌شوند، مستقیما با OINP با آدرس ایمیل زیر در ارتباط باشید و اسکرین شات همراه با زمان و تاریخ بروز مشکل را ارسال کنید.

[email protected]

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا