Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتویزای کانادا

دارندگان ویزاهای کار، دانشجوئی و ویزیت تا پایان امسال برای تمدید وضعیت خود فرصت دارند

اداره مهاجرت کانادا دیروز اعلام کرد که به دارندگان ویزاهای کار و دانشجویی و نیز کسانی که با ویزیت ویزا در کانادا هستند، تا ۳۱ دسامبر امسال زمان می‌دهد تا برای بازیابی وضعیت موقت خود اقدام کنند.

این افراد به طور معمول ۹۰ روز فرصت دارند تا برای تمدید ویزای خود اقدام کنند.

شرایط پاندمی کانادا و کندی در پروسس مراحل اداری، باعث این تصمیم دولت کانادا شده است.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزارش‌های مربوط به مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند، از تصمیم دیروز دولت کانادا مبنی بر تمدید مهلت ویزاها تا پایان دسامبر امسال گزارش می‌دهد.

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (Immigration, Refugees and Citizenship Canada (IRCC با توجه به چالش‌های ناشی از پاندمی کرونا، سیاست جدیدی را دیروز اعلام کرد که به دارندگان ویزاهای کار و دانشجویی و نیز کسانی که با ویزیت ویزا در کانادا هستند فرصت بیشتری می‌دهد تا نسبت به اصلاح وضعیت خود اقدام کنند.

تا بیش از صدور این اطلاعیه جدید، ساکنان موقت ۹۰ روز فرصت داشتند تا درخواست اصلاح وضعیت خود را ارائه دهند.

آنها اکنون تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ فرصت دارند تا برای بازیابی وضعیت خود اقدام کنند، مشروط بر اینکه واجد شرایط برای بازیابی وضعیت مورد درخواست باشند.

این سیاست برای مجوزهای کار، اجازه تحصیل و دارندگان ویزای اقامت موقت (TRV) که در حال حاضر در کانادا هستند و وضعیت آنها بعد از ۳۰ ژانویه سال ۲۰۲۰ منقضی شده است، اعمال می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا