Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

همه مسافرانی که به کانادا سفر می‌کنند باید از این اپلیکیشن استفاده کنند

دولت کانادا دیروز اپلیکیشن ArriveCAN را معرفی کرده که همه کسانی که قصد سفر به کانادا دارند باید از آن استفاده کنند.

استفاده از این اپلیکیشن از ۲۱ نوامبر اجباری خواهد بود و عدم استفاده از آن ممکن است تا هزار دلار جریمه داشته باشد.

افراد پس از ورود به خاک کانادا باید رسید مربوط به استفاده از این اپلیکیشن را ارائه کنند.

اطلاعات این اپلیکیشن شامل اطلاعات سفر و تماس، برنامه قرنطینه (مگر اینکه معاف شوند) و خودارزیابی علائم COVID-19 است.

سایت IC Moahjer که مهاجرت ایرانیان به کانادا و نیز زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند درباره این اپلیکیشن و آنچه باید پیش از سفر به کانادا و پس از رسیدن به مقصد انجام بدهید گزارش می‌دهد

کسانی که قصد سفر به کانادا را دارند، به زودی لازم است از اپلیکیشن ArriveCAN به عنوان بخشی از تلاش برای کمک به جلوگیری از ویروس کرونا استفاده کنند.

دولت کانادا در این باره اعلام کرده که این اپلیکیشن رایگان در اپریل ۲۰۲۰ به منظور تلاش برای کمک به مسافران برای رعایت مقررات مرزی ارائه شد. ثبت اطلاعات لازم هم از طریق این اپلیکیشن تلفن همراه و هم از طریق ثبت آنلاین در دسترس است.

اما کارهایی که باید قبل و بعد از آمدن به کانادا انجام دهید، در ادامه توضیح داده شده است.

 

قبل از اینکه پرواز کنید و یا به مرز برسید

از ۲۱ نوامبر مسافران هوایی که مقصد نهایی آنها کانادا است، باید اطلاعات خود را قبل از سوار شدن از طریق اپلیکیشن ArriveCAN ارسال کنند. این اطلاعات شامل اطلاعات سفر و تماس، برنامه قرنطینه (مگر اینکه معاف شوند) و خودارزیابی علائم COVID-19 است.

هنگام ورود به کانادا مسافران باید رسید ArriveCan خود را نشان دهند. افسران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) تأیید می‌کنند که مسافران اطلاعات خود را به صورت دیجیتالی ارسال کرده‌اند.

مسافرانی که این موارد را رعایت نکنند، ممکن است تحت اجرای قانون قرار بگیرند که می‌تواند از هشدار کلامی تا ۱۰۰۰ دلار جریمه باشد. 

افرادی که به دلیل شرایط شخصی مانند از کارافتادگی یا عدم توانائی یا آشنائی قادر به ارائه مدارک نباشند، از این مساله مستثنا خواهند بود.

از ۴ نوامبر از طرف شرکت هواپیمایی به مسافران هوایی یادآوری می‌شود که قبل از سوار شدن به پرواز خود به کانادا، اطلاعات مربوط به کرونا را از طریق ArriveCAN به صورت دیجیتالی ارسال کنند.

از همان ابتدا، مسافرانی كه از طریق خشكی و دریایی به كانادا می‌روند به شدت توصیه می‌شود قبل از ورود برای جلوگیری از تاخیر و محدود کردن نقاط تماس، هنگام رسیدن به مرز از ArriveCAN استفاده كنند. 

آنها همچنین می‌توانند در هنگام ورود به کانادا، رسید ArriveCAN خود را به یک افسر خدمات مرزی نشان دهند.

 

پس از اینکه وارد خاک کانادا بشوید

از ۲۱ نوامبر سال ۲۰۲۰، کلیه مسافرانی که از طریق هوایی، زمینی یا دریایی وارد کانادا می‌شوند نیز باید اطلاعات خود را از طریق ArriveCAN یا با شماره تلفن رایگان زیر در طول قرنطینه خود ارسال کنند. 

1-833-641-0343

افراد معاف دستور قرنطینه اجباری، نیازی به تکمیل این روش ندارند.

در طی ۴۸ ساعت پس از ورود به کانادا، مسافران باید تأیید کنند که به محل قرنطینه خود رسیده‌اند و باید در طول قرنطینه یک ارزیابی شخصی روزانه از علائم کرونا را انجام دهند.

مسافرانی که قبل از ورود به کانادا از ArriveCAN برای ارسال اطلاعات خود استفاده نمی‌کنند، برای ارائه اطلاعات خود لازم است روزانه در طول قرنطینه با این شماره تلفن رایگان تماس بگیرند. 

1-833-641-0343

اگر مسافران اطلاعات اجباری خود را ارائه ندهند، اولویت بالایی برای پیگیری توسط ضابطان قضائی کانادا در نظر گرفته خواهد شد.

هدف از این اقدامات کاهش شیوع کرونا، کاهش تاخیر در مرز و کم شدن تماس فیزیکی بین مسافران، افسران CBSA و سایر مقامات دولتی است.

در صورت عدم معافیت از قانون قرنطینه، طبق قانون همه مسافران کانادا باید یک دوره قرنطینه ۱۴ روزه را سپری کنند.

دولت کانادا در خبر امروز تأکید کرد که ArriveCAN به حریم خصوصی مسافر احترام می‌گذارد و فاقد GPS برای ردیابی حرکت مسافران است.

همچنین برای کاربران ArriveCAN در فرودگاه‌های ونکوور، کلگری، تورنتو (پیرسون) و مونترال خطوط اختصاصی برای تسریع در پردازش هنگام ورود، ارائه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا