Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

دستورالعمل‌های جدید دولت انتاریو برای ارسال کامل درخواست‌های PNP یا مهاجرت استانی

انتاریو دستورالعمل‌های ویژه‌ای را برای متقاضیان برنامه مهاجرت استانی ارائه داده است.

متقاضیان مهاجرت به انتاریو باید درخواست‌های کامل خود را به برنامه نامزدی انتاریو(OINP) ارسال کنند. وجود نواقص باعث بازگشت درخواست‌ها می‌شود. این استان می‌گوید که زمان پردازش را کاهش می‌دهد تا فقط درخواست‌های کامل برنامه نامزدی استانی (PNP) خود را بپذیرد.

دستورالعمل‌های جدید برای ارسال درخواست‌های کامل مربوط به متقاضیان انتاریو اکسپرس اینتری و Expression of Interest است.

توضیحات بیشتر درباره این تغییرات را اینجا بخوانید.

استریم اکسپری اینتری انتاریو

اگر برای این استریم درخواست می‌کنید و تحصیلات خارجی دارید، باید Educational Credential Assessment یا ECA بگیرید. وب‌سایت دولت انتاریو، World Education Services یا WES را برای ارزیابی اعتبارنامه معرفی کرده است، ولی سازمان‌های دیگری هم برای این کار وجود دارد که لیست سازمان‌های تایید شده در وب‌سایت دولت فدرال موجود است.

استان می‌گوید شما باید به WES اجازه دهید تا یک نسخه از ECA را با برنامه مهاجرت انتاریو به اشتراک بگذارد.

برای انجام این کار، باید “Additional Report” گزارش ECA خود را بصورت آنلاین سفارش دهید. سپس برنامه مهاجرت انتاریو را به عنوان دریافت کننده انتخاب کنید.

فقط اجازه دادن به WES برای به اشتراک گذاشتن نتایج ارزیابی شما با اداره‌ی مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برای درخواست نامزدی استانی از انتاریو کافی نیست.

اگر به WES اجازه ندهید اطلاعات را با OINP به اشتراک بگذارد، نتیجه آن خواهد بود که درخواست شما به عنوان درخواست ناقص برگردانده شده و هزینه درخواست مسترد می‌شود. شما فرصت درخواست را از دست خواهید داد مگر اینکه notification of interest جدیدی از انتاریو دریافت کنید.

 

استریم‌های Expression of Interest: Attestation Form

برای کسانی که تحت استریم Employer Job Offer اپلای می‌کنند، باید یک نسخه PDF از فرم Attestation Form را ارائه دهند. این فرم باید چاپ و توسط متقاضی امضا شود و در تب ” Other ” زیر بخش Supporting Documents بارگذاری شود.

در صورت عدم وجود کپی PDF امضا شده از فرم، انتاریو درخواست را به عنوان ناقص برگردانده و هزینه درخواست را بازپرداخت می‌کند. 

در این صورت فرصت ثبت‌نام در این برنامه را از دست خواهید داد مگر اینکه یک EOI جدید ثبت کنید و دعوتنامه جدیدی برای درخواست نامزدی استانی دریافت کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا