Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

ارسال ایمیل برای همه پذیرفته‌شدگان قرعه‌کشی اسپانسرشیپ به پایان رسید

همه کسانی که برای برنامه اسپانسرشیپ والدین در سال ۲۰۲۰ ثبت نام کرده بودند، تا امروز دعوتنامه‌های خود را از اداره مهاجرت کانادا IRCC دریافت کرده‌اند.

این دعوتنامه‌ها برای حامیان مالی احتمالی والدین و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها که فرم علاقه به حمایت مالی را در طول دوره درخواست ۲۰۲۰ ارسال کرده‌اند، صادر شده است.

پریا اسکوئی مشاور رسمی مهاجرت در کانادا می‌گوید برخی گزارش‌های غیر رسمی خبر از ثبت‌نام حدود ۲۰۰ هزار نفر برای برنامه اسپانسرشیپ والدین می‌دهند. در این صورت شانس پذیرفته‌شدن حدود ۵ درصد بوده است.

اگر شما هم برای اسپانسرشیپ والدین خود ثبت نام کرده بودید و تاکنون ایمیلی دریافت نکرده‌اید، می‌توانید برای اطمینان از اینکه در این قرعه‌کشی برنده شده‌اید یا خیر به لینک زیر این مطلب مراجعه کنید.

در این مرحله قرعه‌کشی ۱۰ هزار نفر پذیرفته شدند.

حدود دو هفته پیش، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) قرعه‌کشی PGP 2020 خود را برگزار کرد و ارسال دعوتنامه‌ها را برای یک دوره ده روزه آغاز کرد.

به گفته پریا اسکوئی مشاور رسمی مهاجرت در کانادا، حامیان مالی احتمالی که دعوتنامه دریافت کرده‌اند، اکنون ۶۰ روز تقویمی فرصت دارند تا یک درخواست کامل برای حمایت مالی از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ خود ارائه دهند.

IRCC در اطلاعیه‌ای اعلام كرده كه اسپانسرهای احتمالی كه با موفقیت فرم درخواست اسپانسرشیپ را ارسال كرده‌اند، اما ایمیل دعوتنامه دریافت نكرده‌اند، باید ایمیل خود را به دقت بررسی كنند كه آیا دعوت شده‌اند یا خیر.

وضعیت دعوت‌ها را می‌توان در این لینک در وب سایت IRCC نیز بررسی کرد.

اداره مهاجرت همچنین اعلام کرد کسانی که در این دور دعوتنامه دریافت کرده‌اند به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند و تایید کرد که تا ۱۰ هزار درخواست کامل برای برنامه Parents and Grandparents در سال ۲۰۲۰ پذیرفته خواهد شد.

به گفته خانم اسکوئی، دولت کانادا قصد دارد تا امسال (۲۰۲۱) تعداد ۲۰ هزار دعوتنامه دیگر هم تحت برنامه اسپانسرشیپ والدین صادر کند.

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرده که اطلاعات و جدول زمانی بیشتر در مورد PGP به محض دسترسی در وب سایت IRCC اطلاع‌رسانی می‌شود.

لینک برای چک کردن پذیرفته‌شدگان در قرعه‌کشی اسپانسرشیپ والدین در سال ۲۰۲۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا