Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتبرنامه های مهاجرتیکارگران فنی

همه چیز درباره اینکه بخواهید مجوز کار Work Permit خود را در کانادا تمدید کنید و یا تغییر بدهید

کسانی که قصد تمدید یا تغییر مجوز کار Work Permit خود را در کانادا دارند، باید چه پروسه‌ای را طی کنند و چه مدارکی را ارائه دهند.

اگر در دوره‌ای که درخواست تمدید ثبت شده،‌ تاریخ Work Permit منقضی شود، فرد می‌تواند همچنان در کانادا کار کند یا باید منتظر بماند؟

این شرایط برای کسانی که مجوز باز Open Work Permit یا بسته Closed Work Permit دارند چه تفاوت‌هایی دارد؟ و بالاخره کسانی که مجوز بسته دارند برای تغییر کارفرمای خود باید چکار کنند؟

اینها و اطلاعات دیگری که مربوط به تمدید یا تغییر در مجوز کار Work Permit در کاناداست را خانم پریا اسکویی مشاور رسمی مهاجرت به کانادا در این مطلب توضیح داده است.

چنانچه شما یک تبعه خارجی هستید که می‌خواهید مجوز کار خود را تمدید کنید، یا تغییر بدهید، تا بتوانید همچنان در کانادا کار کنید، امکان کار کردن شما بعد از انقضای تاریخ مجوز بستگی به این دارد که درخواست تمدید یا تغییر مجوز خود را چه زمانی ارائه داده باشید.

به بیان ساده‌تر، فقط آن دسته از نیروهای کار موقتی که قبل از اتمام تاریخ مجوز خود درخواست تمدید یا تغییر داده باشند، مجاز هستند که پس از انقضای آن تاریخ همچنان کار کنند.

 

این دسته از نیروهای کار موقت همچنین باید واجد شرایط زیر باشند:

  • در کانادا حضور داشته باشند
  • دقیقا تحت همان شرایطی کار کنند که در مجوز کار اولیه آنها قید شده است

متقاضیان تمدید مجوز کار، چنانچه مجوز کار برای یک کارفرمای خاص Employer-Specific داشته باشند ـ که اصطلاحا به آن مجوز بسته گفته می‌شود ـ باید دقیقا تحت همان شرایط قید شده در مجوز فعلی‌شان کار کنند.

کسانی که برای مجوز کار جدید درخواست داده‌اند باید تا زمان اعلام نتیجه درخواست اخیر خود، نزد همان کارفرمای قید شده در مجوز فعلی‌شان کار کنند.

پس از اعلام تصمیم نهایی و در صورت موافقت با درخواست نیروی کار موقت، متقاضی می‌تواند تحت شرایط مجوز جدید شروع به کار نماید.

نیروی کار موقتی که دارای مجوز کار باز هستند، آزادند که کارفرما و شغل خود را تغییر بدهند.

متقاضیانی که درخواست تمدید یا تغییر مجوز خود را به صورت آنلاین ارائه داده‌اند، می‌توانند مدارک زیر را به عنوان سند اجازه قانونی خود برای ادامه کار به کارفرما ارائه دهند:

  • نامه تمدید مجوز کار (WP-EXT به استثنای PGWP)، دریافت شده توسط وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC). این نامه را می‌توانید همراه با مجوز کار فعلی خود به کارفرما ارائه دهید
  • در صورتی که تصمیم نهایی درباره درخواست تمدید یا تغییر مجوز تا تاریخ انقضای نامه WP-EXT به دست متقاضی نرسد، متقاضی می‌تواند با نشان دادن پیج After You Apply در وب‌سایت مهاجرت کانادا، یا از طریق تماس با IRCC، واجد شرایط بودن خود را به کارفرما اثبات کند.

متقاضیانی که به صورت مکتوب درخواست داده‌اند، می‌توانند اسناد زیر را به کارفرما نشان دهند:

  • یک کپی از درخواست تمدید یا تغییر مجوز
  • مدرک پرداخت هزینه‌های درخواست تمدید یا تغییر مجوز
  • یک کپی از اطلاعات پستی یا رهگیری مرسوله متقاضی.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا