Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

کانادا برای دانشجویان خارجی که قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارند ویزای دو مرحله‌ای صادر می‌کند

دولت کانادا ظهر امروز خبر مهمی را برای دانشجویانی اعلام کرد که برای گرفتن ویزا اقدام کرده‌اند ولی هنوز موفق به دریافت ویزا نشده‌اند.

طبق آنچه امروز اعلام شده پروسه صدور ویزا برای آنان دو مرحله‌ای خواهد بود. در مرحله اول با بررسی شرایط متقاضی، صدور ویزا برای او تضمین می‌شود و او می‌تواند تحصیل آنلاین خود را در کشور خود آغاز کند.

پس از رفع محدودیت‌های کرونا، متقاضی می‌تواند با دریافت ویزای خود وارد کانادا بشود.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزارش‌های مربوط به مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از تصمیم مهم امروز دولت کانادا برای دانشجویان بین‌المللی گزارش می‌دهد.

این خبر را هم بخوانید: خبرهای دلگرم‌کننده برای متقاضیان ادامه تحصیل در کانادا

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا امروز اعلام کرد که پروسه صدور مجوز تحصیل Study Permits را برای دانشجویانی که اپلیکیشن‌های آنلاین را پر کرده‌اند، در اولویت قرار می‌دهد تا هرچه زودتر بتواند پروسس شود.

اداره مهاجرت به طور موقت، پروسه صدور ویزا برای دانشجویان بین‌المللی که قصد شروع به تحصیل در کانادا دارند را به صورت دو مرحله‌ای انجام خواهد داد. 

در مرحله نخست با بررسی شرایط و مدارک، صدور ویزا برای این دانشجویان تضمین می‌شود و آنها می‌توانند تحصیل آنلاین خود را از ۱۵ سپتامبر آغاز کنند.

مدت تحصیل آنلاین این دانشجویان در خارج از کانادا، مشروط به اینکه بعدا ۵۰ درصد از کل پروسه تحصیل را در کانادا بگذرانند، مشمول Post-Graduation Work Permit (PGWP) خواهد شد.

دانشجویان پس از رفع محدودیت‌های کرونا، می‌توانند با دریافت ویزای خود وارد کانادا بشوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا