Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

۲۳ هزار نفر دیگر هم در ماه فوریه اقامت دائم PR کانادا را دریافت کردند؛ هدف ۴۰۰ هزار نفر برای سال ۲۰۲۱

بیش از ۲۳ هزار در ماه فوریه اقامت دائم PR خود را برای کانادا دریافت کرده‌اند. این آمار در ژانویه ۲۵ هزار نفر بوده است.

مقایسه آمار این دو ماه با سال گذشته نشان می‌دهد که پذیرفته‌شدگان مهاجرت به کانادا دو هزار نفر امسال کاهش یافته است.

این در حالیست که کانادا پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد امسال بیش از ۴۰۰ هزار مهاجر جدید را جذب کند.

پریا اسکوئی مشاور مهاجرت در کانادا می‌گوید، اگر این رقم تحقق یابد باید گفت که این دستاورد در صد سال گذشته، یعنی دقیقا از سال ۱۹۱۳، بی‌سابقه بوده است.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزار‌ش‌های مربوط به مهاجرت ایرانیان و زندگی در مهاجرت را گزارش می‌دهد از تازه‌ترین آمارهای پذیرش مهاجران در ماه فوریه گزارش می‌دهد.

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC اطلاعات جدیدی منتشر کرده که بر اساس آن، در ماه فوریه ۲۳ هزار و ۳۷۵ نفر اقامت دائم PR خود را دریافت کرده‌اند.

داده‌های قبلی IRCC هم نشان داده بود که کانادا در ماه ژانویه از حدود ۲۵ هزار مهاجر استقبال کرده است.

به عبارتی تا این زمان از سال، کانادا حدود ۴۸ هزار دارنده اقامت دائمی جدید را جذب کرده است.

این عدد در مقایسه با ۲ ماه ابتدایی سال گذشته که ۵۰ هزار و ۶۰۰ مهاجر جدید وارد کانادا شده بودند، با کاهش بیش از ۲ هزار نفر مواجه است.

به گفته پریا اسکوئی مشاور امور مهاجرت،‌ همه‌گیری کرونا باعث شد تا کانادا از هدف خود برای استقبال از ۳۴۱ هزار مهاجر در سال ۲۰۲۰ فاصله بگیرد و تنها ۱۸۴ هزار و ۳۷۰ مهاجر را بپذیرد.

به منظور كمك به كاهش اين كمبود، Marco Mendicino وزير مهاجرت كانادا، بلندپروازانه‌ترين برنامه مهاجرت تاريخ اين كشور را در ماه اكتبر اعلام كرد.

بر اساس این برنامه کانادا درصدد است از ۴۰۱ هزار ساکن دائمی جدید در سال ۲۰۲۱ استقبال کند. خانم اسکوئی می‌گوید که اگر این هدف محقق شود، این رقم به رکورد به دست آمده در سال ۱۹۱۳ خواهد رسید.

خانم اسکوئی در عین حال یادآور می‌شود که مهاجرت به کانادا پیش از پاندمی کرونا، در حال رشد بود و این کشور ماهانه از ۲۵ تا ۳۵ هزار مهاجر جدید استقبال می‌کرد. جریان ورود تازه‌واردان به این کشور به دلیل وضع محدودیت‌های سفر از ۱۸ مارچ ۲۰۲۰ به شدت کاهش یافت، تا جایی که در اپریل ۲۰۲۰ فقط ۴ هزار تازه‌وارد به کانادا پا گذاشتند.

احتمالا داده‌های ماه آینده IRCC نشان خواهد داد كه آیا كانادا نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۰ از تعداد بیشتری از مهاجران جدید استقبال كرده است یا نه.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا