Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

کارآفرین مهاجر پاکستانی در تورنتو ۳۵۴ هزار دلار در پنج روز برای کمک به مهاجران افغان جمع‌آوری کرد

یک کارآفرین مهاجر پاکستانی در تورنتو، تنها طی پنج روز، مبلغ ۳۵۴ هزار دلار کانادا برای دو موسسه خیریه که از مهاجران افغان حمایت می‌کنند، جمع‌آوری کرد.

این در حالی است که او در ابتدا فکر می‌کرد تنها ۲۵ هزار دلار یا در شرایط بسیار ایده‌آل ۷۵ هزار دلار جمع خواهد کرد.

آقای Sol Orwell، کارآفرین، بنیانگذار و مدیر استراتژی Examine.com، در صفحه فیسبوک خود نوشته که وجوه جمع‌آوری‌شده به‌صورت مستقیم به سازمان‌های خدمات مهاجران و پناهندگان زنان افغان و Homes Not Borders اختصاص پیدا کرده است.

سازمان زنان افغان، خدمات اسکان را به تازه‌واردان ارائه می‌دهد و Homes Not Borders به پناهجویان کمک می‌کند.

بزرگ‌ترین کمک به این کمپین از طرف Jim Estill، مدیرعامل شرکت لوازم برقی Danby بود که به اسپانسری ۵۰ خانواده‌ سوری پناهنده برای آوردن آنها به کانادا مشهور است. این شرکت ۵۰ هزار دلار به طرح Orwell کمک کرد.

آقای اورول می‌گوید: «من یک مهاجر هستم و با رویای مهاجران زندگی می‌کنم. من به‌عنوان یک کارآفرین، می‌دانم که فرصت‌ها، چقدر در تعیین آینده‌ اهمیت دارند».

اورول که در پاکستان به دنیا آمده و در عربستان سعودی و ژاپن بزرگ شده است، قبل از اینکه در ۱۴ سالگی به کانادا مهاجرت کند، یک سال را در تگزاس گذراند. او فرزند خانواده‌ای نسبتا ثروتمند است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا