Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

آمریکا راه مهاجران را بست؛ وزیر مهاجرت کانادا: به کشور ما بیائید

«به کانادا بیایید.» این پیام Marco Mendicino وزیر مهاجرت کانادا به تمام افراد بااستعداد در سراسر دنیا است، پس از اینکه آمریکا از تعلیق ویزاهای اقامت موقت و دائمی خبر داد.

در حال حاضر، کانادا بیش از ۸۰ مسیر مهاجرت طبقه اقتصادی را به کارگران ماهر در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

قانون اساسی کانادا پس از پایه‌گذاری این کشور در سال ۱۸۶۷، اختیارات ویژه‌ای به دولت‌های استانی برای مهاجرت داده است.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزارش‌های مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند گزارش می‌دهد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این هفته یک فرمان اجرایی امضا کرد که بر اساس آن از ورود نیروی کار خارجی موقتی و دارندگان جدید گرین کارت به آمریکا در سال ۲۰۲۰ ممانعت به عمل می‌آید. 

ترامپ معتقد است که با این کار به نیروی کار آمریکایی که مشاغل خود را به دلیل کرونا از دست داده‌اند، کمک می‌کند.

آقای Marco Mendicino وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا از ابتدای بحران کرونا چندین بار تاکید کرده که کانادا هنوز از مهاجران، نیروهای کار موقتی خارجی و دانشجویان بین‌المللی استقبال می‌کند. 

در حالی که اقتصاد کانادا به خاطر کرونا ضعیف شده، Mendicino و دولت کانادا معتقدند که ادامه پذیرفتن مهاجران، به اقتصاد کانادا کمک می‌کند.

پیش از پاندمی، کانادا در پی استقبال از ۳۴۱ هزار مقیم دائمی جدید در سال ۲۰۲۰ بود.

در حالی که کانادا و ایالات متحده آمریکا هر دو کشور فدرال هستند، استان‌های کانادا نسبت به ایالات متحده در حوزه مهاجرت، اختیارات بیشتری دارند.

قانون اساسی کانادا پس از پایه‌گذاری این کشور در سال ۱۸۶۷، مشخص کرده که درباره‌ی مهاجرت، هم دولت فدرال و هم دولت‌های استانی اختیار تصمیم‌گیری دارند، ولی در نهایت دولت فدرال تصمیم‌گیرنده نهایی است.

در عمل، این بدان معناست که هم دولت فدرال و هم تقریبا همه ۱۳ استان و قلمرو کانادا برنامه‌های انتخابی خود را برای مهاجران طبقه اقتصادی اجرا می‌کنند، فقط یکی از استان‌ها مستقلا برنامه‌ای اجرا نمی‌کند.

امروز، کانادا بیش از ۸۰ مسیر مهاجرت طبقه اقتصادی را به کارگران ماهر در ایالات متحده و سراسر جهان ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا