Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرت

مرزهای کانادا بسته است، ولی در این ۶ ماه ۲۳۶ هزار نفر خارجی وارد کشور شده‌اند

طی شش ماه اول قرنطینه کرونا در کانادا، ۲۳۶ هزار نفر خارجی به دلایل مختلف توانسته‌اند وارد خاک کانادا شوند.

بیشتر این افراد به ترتیب تبعه آمریکا، چین،‌ ایتالیا و ویتنام بوده‌اند.

از میان این مسافران خارجی، ۲۵ درصد خدمه هواپیما و بقیه دانشجو، به دلایل شخصی، برای بازدید یا حضور در جلسات یا كنفرانس‌ها، مهاجران تازه و دارندگان كار بوده‌اند.

تاکنون دولت کانادا ۳۷ میلیون دلار برای کسانی که وارد کانادا شده و قادر به قرنطینه خود نبوده‌اند هزینه کرده است.

سایت IC Mohajer که مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند، از آمار مسافران خارجی به کانادا در شش ماه اول قرنطینه گزارش می‌دهد.

بر اساس داده‌های گزارش شده توسط Blacklock’s Reporter، با وجود قانون قرنطینه که در ماه مارچ برای مقابله با کرونا تصویب شد، تقریبا ۳۳۶ هزار خارجی در یک دوره شش‌ماهه به کانادا پرواز کرده‌اند.

این سوابق نشان می‌دهد که بین ۲۲ مارچ تا ۳۰ سپتامبر، در مجموع ۳۳۵٫۸۷۲ نفر خارجی وارد فرودگاه‌های کانادا شده‌اند؛ ۵۴ هزار نفر با گذرنامه آمریکایی، ۱۸ هزار نفر از چین، ۲ هزار نفر از ایتالیا و ۱۶۰۰ نفر از ویتنام.

گزارش یک دپارتمان در دولت فدرال نشان می‌دهد كه یك چهارم بازدیدكنندگان خارجی خدمه هوایی بودند، ۲۹ درصد دانشجو، ۲۲ درصد به دلایل «شخصی» و برای «بازدید یا حضور در جلسات یا كنفرانس‌ها»، ۱۴ درصد مهاجران تازه و ۹ درصد نیز برای كار وارد کانادا شده‌اند.

اسناد جداگانه‌ای که از طریق استعلام‌های وزارتخانه‌ها به دست آمده نشان می‌دهد که در این مدت وزارت بهداشت کانادا ۳۷ میلیون دلار برای رزرو ۱۶۰۰ اتاق هتل در ۱۰ شهر کانادا از جمله تورنتو، مونترال و ونکوور برای بازدیدکنندگانی که قادر به قرنطینه خود نبوده‌اند، هزینه کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا