Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتدرباره کانادا

گزارش کامل آتش از جزئیات تغییرات و زمان‌بندی مرحله‌ای اجرای قانون جدید شهروندی کانادا

لایحه جدید شهروندی کانادا که سال ۲۰۱۶ با نام Bill C-6 به مجلس کانادا ارائه شد، پس از فراز و نشیب‌های زیاد، بالاخره به امضای فرماندار رسید و حالا می‌توانیم آن را «قانون جدید شهروندی» بدانیم. قانون جدید در واقع تلاش لیبرال‌ها برای بازگرداندن شرایط شهروندی کانادا به قبل از تغییراتی است که دولت پیشین محافظه‌کار در قانون به وجود آورد. دولت قبلی محافظه‌کار شرایط شهروندی را برای مهاجران سخت‌تر کرده بود و حالا با امضای نهایی Bill C-6 شرایط دوباره آسان‌تر شده است. اما بالاخره نتیجه این همه تغییر و تحول، دقیقا چیست؟ چه قوانینی وجود داشته که حالا تغییر کرده است؟ هر بخش از این قانون، قرار است از چه زمانی اجرایی شود؟ این مطلب تلاش می‌کند به این سوال‌ها پاسخ دهد.

شاید مهم‌ترین نکته‌ای که باید درباره قانون جدید شهروندی بدانیم این است که اجرایی‌شدن آن سه‌مرحله‌ای است؛ مرحله اول همین حالا اجرایی شده، مرحله دوم از پاییز آغاز می‌شود و مرحله سوم هم از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد. این جدول نشان می‌دهد هر کدام از بخش‌های قانون جدید، به نسبت قانون گذشته چه تغییری کرده و قرار است چه زمانی اجرایی شود.

جداول را در این لینک ببینید

این مطلب نخستین بار، توسط خانم پریا اسکوئی مشاور امور مهاجرت در کانادا، در تاریخ ۲۶ جون ۲۰۱۷ در شماره ۹۴ هفته‌نامه‌ی آتش چاپ تورنتو منتشر شده است. این شماره نشریه را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. لینک مطلب هم در سایت آتش اینجاست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا