Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتبرنامه های مهاجرتی

عملکرد ۶ استان کانادا برای برنامه‌های نامزدی استانی PNP در ماه آگوست؛ کمتر از ماه‌های جون و جولای 

اگرچه برنامه‌های نامزدی استانی کانادا PNP در ماه آگوست بیش از ۳۴۰۰ دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی صادر کردند، اما تعداد دعوت‌شدگان در این ماه کمتر از دعوت‌شدگان ماه‌های جون و جولای بود.

در این مطلب به این موضوع پرداخته شده که ۶ استان مهم کانادا یعنی انتاریو، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، آلبرتا، منیتوبا و همچنین جزیره پرنس ادوارد، هر کدام برای چه تعداد از متقاضیان و تحت کدام مسیرهای مهاجرتی دعوتنامه صادر کردند.

برنامه‌های نامزدی استانی کانادا PNP بیش از ۳۴۰۰ دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی را در ماه آگوست صادر کرد.

تمام استان‌های کانادا غیر از کبک و نوناووت، برنامه‌ نامزدی استانی خود را دارند. از زمان راه‌اندازی برنامه PNP در سال ۱۹۹۸، این برنامه دومین راه مهم برای دریافت اقامت دائم در کانادا شده است.

اکثر استان‌ها و مناطق مشارکت‌کننده حداقل یک استریم PNP  دارند که با سیستم فدرال اکسپرس اینتری که منبع اصلی مهاجرت اقتصادی کاناداست، مطابقت دارد.

اداره مهاجرت کانادا در ماه آگوست، دو قرعه‌کشی اکسپرس اینتری با هدف متقاضیان PNP، برگزار و در ۴ آگوست ۵۱۲ دعوتنامه و در ۱۸ آگوست ۴۶۳ دعوتنامه صادر کرد.

گفتنی است، تعداد دعوت‌شدگان در ماه آگوست از دعوت‌شدگان ماه‌های جون و جولای کمتر بود.

در ادامه این مطلب، به بیان تعداد دعوتنامه‌های صادرشده برای نامزدی استانی در ۶ استان کانادا از ماه می تا آگوست ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

ساسکاچوان

ساسکاچوان در ماه آگوست ۴ دور قرعه‌کشی برای اکسپرس اینتری و زیردسته Occupations In-Demand از دسته International Skilled Worker برگزار کرد. در مجموع، در این استان ۹۴۸ دعوتنامه برای ثبت درخواست نامزدی استانی صادر شد.

این میزان، به‌طور قابل توجهی بیشتر از ۵۷۵ دعوتنامه‌ای است که استان در ماه جولای صادر کرده است.

بریتیش کلمبیا

در ماه گذشته، بریتیش کلمبیا بیش از ۹۰۰ متقاضی را برای ثبت درخواست نامزدی استانی از طریق استریم‌های اکسپرس اینتری و Skills Immigration دعوت کرد.

انتاریو

این استان در مجموع ۵ قرعه‌کشی در روزهای ۶، ۱۱، ۱۸، ۲۵ و ۲۶ آگوست برگزار کرد.

اولین قرعه‌کشی در تاریخ ۶ آگوست انجام شد و استان دو دعوتنامه تحت Employer Job Offer صادر کرد: Foreign Worker and Employer job offer و International Student streams. این دعوتنامه‌ها تحت پروژه مسیرهای تحرک اقتصادی مورد هدف قرار گرفتند.

استان انتاریو در ۱۱ آگوست برای دومین بار اقدام (second-ever In-Demand Skills stream draw under its new intake system) و ۴۸ نامزد مهاجرت را دعوت کرد.

در ۱۸ آگوست، انتاریو اولین دور دعوت خود را برای دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا برگزار کرد. به‌طور خاص، انتاریو از ۴۰۲ نفر برای درخواست دوره کارشناسی ارشد با نمرات EOI و ۷۷ نامزد با نمرات EOI 17 و بالاتر برای جریان تحصیلات تکمیلی دکترا دعوت کرد.

در ۲۵ آگوست، انتاریو دومین قرعه‌کشی دوره کارشناسی ارشد را برگزار و ۳۲۶ نامزد را با نمره حداقل ۳۷ دعوت کرد.

سرانجام، در ۲۶ آگوست، این استان ۲۰ دعوت‌نامه از طریق جریان کارآفرینانه خود برای نامزدهای دارای نمره بین ۱۴۲ تا ۲۰۰ صادر نمود.

در مجموع، استان انتاریو در ماه آگوست ۸۷۵ متقاضی مهاجرت را برای ثبت درخواست نامزدی استانی دعوت کرده است.

آلبرتا

در ماه آگوست، استان آلبرتا برای استریم اکسپرس اینتری، بزرگ‌ترین قرعه‌کشی سال ۲۰۲۱ را برگزار کرد. در این قرعه‌کشی ۳۹۶ متقاضی با حداقل امتیاز ۳۰۰ دعوت شدند.

منیتوبا

این استان یک قرعه‌کشی برای استریم‌های Skilled Workers، International Education و Skilled Workers Overseas برگزار کرد و ۲۷۵ دعوتنامه صادر شد که ۳۶ مورد از آنها برای متقاضیان اکسپرس اینتری بود.

جزیره پرنس ادوارد

این استان در ۱۹ آگوست ۱۶۱ دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد. بیشتر دعوتنامه‌ها یعنی ۱۵۲ مورد از آنها به متقاضیان اکسپرس اینتری و Labour Impact اختصاص یافت. ۹ دعوتنامه باقیمانده هم به مت‍قاضیان Business Impact با حداقل امتیاز ۷۵ رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا