Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار مهاجرتمهاجرت دانشجوئی

مدت تحصیل آنلاین دانشجویان بین‌المللی مشمول PGWP می‌شود

مدت تحصیل آنلاین دانشجویان بین‌المللی، زمانی که آنها برای مجوز کار پس از تحصیل PGWP اقدام کنند، جزو مدت زمان تحصیل آنها محاسبه می‌شود.

آنها البته باید تا پیش از ۱۵ سپتامبر برای مجوز تحصیل درخواست کنند و حداقل نیمی از برنامه تحصیلی آنها هم بعدا در کانادا تکمیل شود.

سایت IC Mohajer که اخبار و گزارش‌های مهاجرت ایرانیان به کانادا و زندگی در مهاجرت را دنبال می‌کند از این تصمیم تازه برای دانشجویان بین‌المللی گزارش می‌دهد.

دانشجویان بین‌المللی که به خاطر تعطیلی‌های ناشی از کرونا باید آنلاین تحصیل کنند، موقع اقدام برای مجوز کار بعد از فارغ‌التحصیلی (Post-Graduation Work Permit) جریمه نمی‌شوند و این مدت تحصیل آنلاین آنها نیز در مدت زمان تحصیل، محاسبه می‌شود.

هنگامی که کانادا در ابتدا الزامات PGWP را برای شامل شدن تحصیل آنلاین به عنوان بخشی از معیارهای واجد شرایط بودن، تغییر داد، مدت تحصیل آنلاین آنها تنها پس از تایید برای مجوز تحصیل، به عنوان زمان تحصیل در نظر گرفته می‌شد.

اکنون، مدت زمانی که دانشجویان بین‌المللی قبل از گرفتن مجوز تحصیل، در دوره‌های خود به شکل آنلاین می‌گذرانند، تا زمانی که برنامه تحصیلی آنها در سال ۲۰۲۰ شروع شود، محاسبه می‌شود.

آنها همچنین باید قبل از ۱۵ سپتامبر برای مجوز تحصیل درخواست کنند و حداقل نیمی از برنامه تحصیلی آنها باید در کانادا تکمیل شود.

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا Immigration, Refugees and Citizenship Canada (IRCC)، اعلام کرده که مدت زمان تحصیل در خارج از کانادا تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ را از طول PGWP کسر نمی‌کند.

اگر هنوز درخواست مجوز تحصیل نکرده‌اید

کانادا درخواست‌های ناقص برای مجوز تحصیل را می‌پذیرد. سیستم جدید دو مرحله‌ای مجوز تحصیل به دانشجویان بین‌المللی این امکان را می‌دهد که بدون کامل بودن مجوز، تحصیل خود را شروع کنند. 

مجوز تحصیل كامل كه برای PGWP لازم خواهد بود، پس از ارسال همه مدارك و تاييد برنامه، صادر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا